نقش معلم در تربیت افراد بسیار مؤثر و اساسی است

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) کنگان تربیتی معلم در بین دانش آموزان را نقشی اساسی خواند و گفت: هر اندازه معلم به امر تربیت و پرورش دانش آموز اهتمام ورزد آثار آن در جامعه نمایان تر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه حوزه های علمیه خواهران، سیده زهرا موسوی  به همراه معاونین مدرسه به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم با مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) کنگان در این دیدار ضمن تبریک هفته مقام معلم از زحمات مدیر آموزش و پرروش شهرستان در پیشبرد اهداف و پیگیری امور پرورشی به ویژه برگزاری کارگاه‌ ها و اجرای طرح حجاب برتر در مدارس‌ شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: نقش معلم در تربیت افراد بسیار موثر و اساسی است و هر اندازه یک معلم به امر تربیت و پرورش دانش آموزان اهتمام ورزد اثرات آن در جامعه نمایان تر خواهد بود.

موسوی، نقش تربیتی معلم در بین دانش آموزان را نقشی اساسی خواند و گفت: معلم الگوی مهم و تاثیرگذاری برای دانش آموزان بوده و باید در انتخاب معلمان دقت نظر کافی داشته باشیم.

وی در ادامه به مقام و جایگاه رفیع معلم در جامعه اشاره کرد و افزود: جایگاه معلم در جامعه آنچنان است که بسیاری افراد با گذشت سالیان زیاد و حتی با وجود داشتن مسئولیت‌های بالا در مقابل معلم های خود سر تعظیم فرود آورده و احترام ویژه‌ای برای آنها قائل می شوند و این نشان از نقش موثر معلم در تربیت صحیح افراد است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) کنگان در پایان با اشاره به حمایت های مدیر آموزش و پرورش از طلاب و مبلغین فعال طرح امین مدارس گفت: مدرسه علمیه خواهران کنگان آماده همکاری با مدارس‌ در راستای ترویج فرهنگ و تربیت دینی دانش آموزان است.

نقش معلم در تربیت افراد بسیار مؤثر و اساسی است

نقش معلم در تربیت افراد بسیار مؤثر و اساسی است

نقش معلم در تربیت افراد بسیار مؤثر و اساسی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha