حضرت معصومه(س) الگویی بی‌بدیل برای دختران است

مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان گفت: حضرت معصومه(س) الگویی بی بدیل، بی‌نظیر و درخشان برای دختران این عصر و زمان است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، عاطفه انصاری، مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(سلام الله علیها) رودان، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه‌(سلام الله علیها)، روز دختر و آغاز دهه کرامت، بر ضرورت الگوگیری دختران از سیره زندگانی بانوان نمونه اسلام تاکید کرد.

خانم انصاری ضمن بیان اینکه دختران مسلمان ارکان قدرت ایران اسلامی هستند بیان کرد: دختران نماد عطوفت و محبت در خانه و مادران فردای جامعه بوده و نوع تربیت و رشد و نمو معنوی و جسمی آن‌ها می‌تواند سرنوشت ساز و تأثیرگذار باشد.

 وی تاکید کرد: دین اسلام برای زنان و دختران جایگاه ویژه‌ای در نظرگرفته که با مراجعه به آیات و روایات به این مهم پی می‌بریم.

مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(سلام الله علیها) رودان، ضمن اشاره به اینکه زن متعادل‌کننده جامعه و خانواده است بیان کرد: انتظاری که از دختران و بانوان جامعه داریم این است که این نقش محوری و تعادل‌بخش را به خوبی در خانواده‌ها اجرا کنند.

وی ضمن تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) "دختران عزیزم مطالعه، تحقیق، ورود به مسائل روز و اهتمام به کارهای دینی، جزو وظایف مسلمی است که زنان بایدخود را موظف به انجام آنها بدانند" تصریح کرد: دختران با توانمندی و رفتار و زندگی کردن درست و عفیفانه موجب وفور برکت و نعمت در جامعه هستند و این جامعه متشکل از خانواده‌هایی است که در آینده با وجود دختران تشکیل می‌شود.

خانم انصاری در پایان ضمن تاکید بر اینکه دختران نقشی تعادل بخشی را به صورت جامع در خانواده ها اجرا می کنند خاطر نشان کرد: تهاجمات شدید فرهنگی از سوی دشمنان در حوزه‌های عفاف و حجاب، دین گریزی و دین ستیزی به دنبال سست شدن اعتقادات و فروپاشی بنیان خانواده در بستر اجتماعی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha