دو اثر برگزیده طلاب گیلانی در همایش ملی زن و هویت ایرانی اسلامی

سه اثر از طلاب حوزه علمیه خواهران استان در همایش ملی زن و هویت ایرانی اسلامی برگزیده شدند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در این همایش که در محورهای متعدد با موضوع زن به صورت ملی برگزار شد۱۹۰ اثر از ۲۷ استان شرکت داشته که از این میان ۱۴۸ اثر پذیرفته و در نهایت ۲۴ مقاله جهت ارائه در نشست تخصصی این همایش برگزیده شدند.

شناسایی ابعاد هویتی زن مسلمان و ارائه راهکار در راستای چالش‌های هویتی در این حوزه، نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب و شاخصه‌های مطلوب زن ایرانی اسلامی از اهداف این همایش بود.

در این همایش که با حضور پژوهشگران دانشگاهی و حوزوی همراه بود، آثار خانم‌ها مطهر شکوری معاون پژوهش مرکز تخصصی ریحانه‌النبی سلام‌الله‌علیها رشت با موضوع: "شاخصه‌های زن پیشرو در شکوفایی جامعه ایرانی اسلامی" و خانم سیده لیلا سادات‌حسینی از طلاب دانش‌آموخته مدرسه علمیه فاطمیه رودسر با موضوع: "بررسی تاثیر رسانه ملی در اخلاق فردی زن" و فاطمه امیدی از مدرسه علمیه زینبیه رشت با موضوع: "جایگاه اجتماعی زن در اسلام در مقایسه با غرب" به بخش ارائه تخصصی راه یافتند.

 تالار حکمت دانشگاه گیلان میزبان برگزاری این همایش بود و طلاب گیلانی در جمع اساتید، پژوهشگران و نخبگان به ارائه مقالات خود پرداختند که با استقبال پژوهشگران حاضر همراه بود.

دو اثر برگزیده طلاب گیلانی در همایش ملی زن و هویت ایرانی اسلامی

دو اثر برگزیده طلاب گیلانی در همایش ملی زن و هویت ایرانی اسلامی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha