دهه کرامت فرصتی بی نظیر برای بهره گیری و معرفی جایگاه رفیع امامت و ولایت است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز گفت:دهه کرامت فرصتی بی نظیر برای بهره گیری و معرفی جایگاه رفیع امامت و ولایت است که با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین کریمی ضمن اشاره به جایگاه حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: ما باید از حضرت معصومه(س)، بیشتر استفاده کنیم. ایشان امامزاده بلافصل است. دختر امام، خواهر امام، عمه امام، خیلی عظمت دارد.

وی ادامه داد: در زیارت نامه ایشان آمده: «یا فاطِمَةُ اِشْفَعی لی فِی الْجَنَّةِ فَاِنَّ لَکِ عِنْدَاللهِ شَأْناً مِنَ الشَّأْنِ» «ای فاطمه معصومه! تو برای ورود من به بهشت شفاعت کن، چون نزد خدا دارای شأن و مقام بزرگی هستی.»

حجت الاسلام والمسلمین کریمی، تصریح کرد: در مقام و منزلت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه«س» همین بس که زیارتنامه ایشان مأثور است و از زبان امام معصوم بیان شده است. عفت، نجابت، زهد و علم این بانوی کریمه -که پدربزرگوار ایشان با «فداها ابوها » صحه به براین مطلب می گذارند -نشان از ویژگی های منحصر به فرد ایشان دارد که می توان این بانوی عظیم الشأن را به عنوان الگوی تمام عیار بانوان مسلمان معرفی نمود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز، بیان داشت: دهه کرامت فرصتی بی نظیر برای بهره گیری و معرفی جایگاه رفیع امامت و ولایت است که با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می شود و این روز بزرگ به عنوان روز دختر نامیده شده و فرصت مناسبی برای تقدیر و تکریم دختران این سرزمین است.

وی در پایان، ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت ایام ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)،گفت: این ایام را خدمت تمام دختران و بانوان مسلمان مخصوصا بانوان عالمه، مهذبه و عفیفه حوزه های علمیه خواهران استان البرز، تبریک و تهنیت عرض می کنم و تندرستی، عافیت و عاقبت بخیری را برای همه ی اعزه گرانمایه مسئلت دارم، باشد مورد شفاعت حضرت معصومه (س) قراربگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha