علت تاثیر گذاری سردار سلیمانی در عالم، آزاد کردن خرمشهر درونش بود

عضو هیأت امنای مرکز تخصصی رکن الهدی کرمان در مراسم آزادسازی خرمشهر گفت: علت تاثیر گذاری جهانی حاج قاسم، آزاد کردن خرمشهر درونش بود

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اولین گردهمایی طلاب فرهیخته جهاد فرزندآوری  همزمان با دهه کرامت، سالگرد آزاد سازی خرمشهر و هفته ملی جمعیت با حضور سردار ابوالحسنی عضو هیأت امنای مرکز تخصصی، از یادگاران دفاع مقدس و یاران نزدیک حاج قاسم و همچنین خانم طباطبایی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و خانم محمدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان در محل مرکز تخصصی رکن الهدی در جمع تعدادی از مدیران، معاونین، اساتید و طلاب مدارس علمیه شهر کرمان برگزار گردید.

در ابتدا خانم طباطبایی با ذکر آمار، به خطر کاهش جمعیت و آسیب های آن اشاره نموده و وظیفه طلاب را در این عرصه مهم دانست.

سردار ابوالحسنی نیز پس از اشاره به نقش رزمندگان کرمانی در آزاد سازی خرمشهر،نقش فهم بر تاثیرگذاری در گستره جغرافیایی عالم را مهم معرفی کرد و اظهار داشت: در حماسه سوم خرداد چون آدم ها از منیت خود عبور کردند و به خدا رسیدند خرمشهر آزاد شد.

وی افزود: همانگونه که امام راحل(ره) فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد، بنابرای جایی که به منیت رسیدیم و از الوهیت فاصله گرفتیم شکست خوردیم‌. علت تاثیر گذاری حاج قاسم در عالم، آزاد کردن خرمشهر درونش بود.

در پایان این گردهمایی از دو طلبه موفق سطح چهار خانم زهره خالقی حافظ هشت جزء قرآن کریم و فهیمه متقی فر حافظ کل قرآن کریم و دارای چهار فرزند قدردانی و هدیه ای به رسم یادبود تقدیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha