شرکت ۱۰۰ داوطلب در آزمون وردی سطح ۳ و ۴ حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: امروز بیش از ۱۰۰ داوطلب آزمون ورودی سطح ۳ و ۴ حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان، در موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) بندرعباس با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، راضیه سلطان عباسی ندوشن، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در گفت‌وگویی از برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران در دو بخش، شامل آزمون ورودی سطح 4 و آزمون ورودی سطح ۳ همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این آزمون امروز جمعه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ راس ساعت 9 صبح برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون ۱۱۳ نفر در سطح ۳(ارشد) و ۸ نفر در سطح ۴ (دکتری) در رشته‌های فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی، کلام اسلامی، اخلاق  و تربیت اسلامی، تاریخ اسلامی، کلام با گرایش امامت و در یک رشته فقه و اصول با گرایش فقه خانواده در سطح چهار با هم به رقابت پرداختند.

 عباسی ندوشن در خصوص آمادگی حوزه امتحانی برای میزبانی از داوطلبان آزمون اظهار داشت: موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس با آمادگی کامل جهت برگزاری آزمون سطح ۳ و ۴ حوزه علمیه خواهران وارد شد و تمام برنامه‌ها و زمینه‌ها جهت آرامش و موفقیت داوطلبان فراهم شده بود.

وی با اشاره به برگزاری دوره تمهیدیه قبل از آزمون سطح ۳ و ۴ حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان، خاطر نشان کرد: از اقدامات تاثیرگذار برای آمادگی داوطلبان قبل از آزمون، برگزاری دوره تمهیدیه در موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس بوده که خواهران با آمادگی کامل در جلسه حضور داشته باشند، از دیگر اقدامات انجام شده را تشکیل گروه و کانال‌هایی برای توجیه داوطلبان و پاسخ به سئوالات احتمالی آنان دانست.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان: زمان نتایج آزمون ورودی سطح سه و چهار را مطابق جدول زمان بندی، ۲۶ تیرماه و زمان برگزاری مصاحبه نیز در مردادماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته امسال رشد ۷۰ درصدی را در پذیرش سطح ۳ داشتیم چرا که در مقایسه با سال گذشته که حدود ۳۰ نفر بود رشد چشمگیری داشته است.

 عباسی ندوشن ادامه داد: زمان نتایج آزمون ورودی سطح سه و چهار را مطابق جدول زمان بندی، اواخر خرداد ماه و زمان برگزاری مصاحبه نیز در اواخر مردادماه سال جاری خواهد بود.

وی در پایان گفت: احتراما بر خود لازم می‌دانم از همکاری‎های صمیمانه مبلغین و مدیران مدارس علمیه خواهران هرمزگان در خصوص تبلیغ پذیرش ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۱ تشکر و قدردانی ویژه نمایم، امید است که همواره در سایه الطاف الهی و با استعانت از عنایات حضرت ولی عصر(عج) در تمامی مراحل زندگی موفق و منصور بوده و خداوند متعال توفیق خدمتگزاری خالصانه و صادقانه به یادگاران هدایت و نور را نصیب همگی ما گرداند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha