مدرس حوزه در مراسم روزانه قرائت زیارت عاشورا در موسسه آموزش عالی زینب کبری (س) رفسنجان گفت:قرائت زیارت عاشورا موجب ایجاد روحیه ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر ظالمان می شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، فاطمه خدادادی معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی زینب کبری (س) رفسنجان  در آستانه ماه محرم با اشاره به سابقه دیرینه جمعیت خیریه حضرت زینب کبری (س) در برپایی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) بیان کرد: همانند سالیان گذشته مراسم عزاداری در فضای باز بین جمعیت خیریه  و موسسه آموزش عالی حضرت زینب کبری علیهاالسلام از ساعت ۶:۳۰ صبح برپا است و پذیرای عاشقان و محبین سیدالشهدا (علیه‌السلام) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی و حجت الاسلام نجفی استاد حوزه و سخنران مراسم تصریح کرد: در روایات برای قرائت زیارت عاشورا ارزش و ثواب زیادی گفته شده و مضامین بلندی در آن نهفته است.

وی افزود: زیارت عاشورا موجب ایجاد روحیه ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار در وجود انسان می شود زیرا نه تنها باعث رشد فردی شده بلکه در رشد اجتماعی هم تاثیر گذار است. جامعه‌ای که ظلم ستیز باشد روی پای خود می ایستد و جلوی استکبار قد علم می نماید.

قرائت زیارت عاشورا موجب ایجاد روحیه ظلم ستیزی در جامعه می‌شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha