کد خبر: 130576
۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
وانع زندگی عامل سعادت انسان است

رئیس اداره طراحی و تدوین متون تحصیلی حوزه های علمیه خواهران در نشست علمی پژوهشی موسسه آموزش عالی زینب کبری (س) رفسنجان گفت:کسی خوش بخت است که موانع زندگی را وسیله رشد خود قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه های علمیه خواهران، نشست علمی پژوهشی «چالش های تحصیلی طلاب و راهبردهای پیش رو» با حضور بانوان طلبه در رفسنجان و بانوان طلبه از مدارس علمیه سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد.

 زهرا مهرعلی نسب معاون پژوهش موسسه آموزش عالی زینب کبری (س) رفسنجان از برگزاری کارگاه سه روزه « روش‌های نوین تدریس» با حضور دکتر حسن فانیدپور، رئیس اداره طراحی و تدوین متون تحصیلی حوزه های علمیه خواهران و از اساتید برجسته پژوهشی و آموزشی کشوری خبر داد. 

وی افزود: دکتر فانیدپور در نشست علمی پژوهشی «چالش های تحصیلی طلاب و راهبردهای پیشرو» در ابتدا با بارش فکری و با مشارکت حاضرین خوشبختی واقعی را تبیین نمود.

رئیس اداره طراحی و تدوین متون تحصیلی حوزه های علمیه خواهران بیان کرد: خوشبخت واقعی کسی است که مصائب و بلاهای مسیر زندگی را وسیله ای برای رشد خودش بداند و به هر میزان که انسان از خودش خالی شود از خدا پر می شود و به هر میزان که انسان از خدا پر شود موفق تر خواهد بود.

وی ادامه داد: هر فرد برای سنجیدن موفقیت خود باید حب و بغض خود را با حب و بغض اهل بیت (ع) تنظیم کند و نظام ارزشیابی او با نظام ارزشیابی خداوند هماهنگ باشد.

این محقق برجسته حوزه و دانشگاه افزود: در مسیر طلبگی، مبلغی موفق خواهد بود که دست افراد را گرفته و در دست اهل بیت (ع) قرار دهد، زیرا همه انسانهایی که امام زمان را نمی شناسند در زندگی یتیم بوده و در آخرت نیز دچار خسران می شوند.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه به تبیین چالش های تحصیلی طلاب و راهبرهای آن نیز پرداخته شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha