مدارس علمیه خواهران هر شهر یک قرارگاه فرهنگی است

مدیر حوزه علمیه خواهران کشور گفت: مدارس علمیه خواهران باید به عنوان یک قرارگاه فرهنگی موثر در شهر نمود داشته باشد و مردم هم در فعالیتهای فرهنگی و موثر حوزه مشارکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل در جریان بازدید از مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته اظهار داشت: بحمدالله کارهای خوبی در مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ انجام گرفته است که قابل تقدیر و تجلیل است.

وی افزود: ایجاد هم افزایی در حوزه علمیه و قرار دادن حوزه به عنوان پایگاه فرهنگی برای عموم جامعه مخصوصا بانوان باید یکی از اهداف مهم مدیران مدارس علمیه خواهران باشد. مسئولین حوزه علمیه خواهران به گونه ای برنامه ریزی کنند که عموم بانوان بتوانند از برنامه های مدارس علمیه استفاده کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کشور اظهار کرد: مدارس علمیه خواهران باید به عنوان یک قرارگاه فرهنگی موثر در شهر نمود داشته باشد و مردم نیز در فعالیتهای فرهنگی و موثر حوزه مشارکت کنند و از فعالیتها و پیشرفت های باخبر باشند.

در این جلسه خانم رقیه عبدلی نیز با بیان گزارشی از فعالیت های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ ارائه داد.

در پایان مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور ضمن رسیدگی به مشکلات موجود در مدرسه علمیه خواهران شاهین‌دژ قول مساعد برای رفع موانع و مشکلات مدرسه علمیه الزهرا (س) داد.

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha