تربیت بانوان مجتهده از مهم‌ترین اهداف برنامه ۵ ساله حوزه خواهران است

مدیر حوزه علمیه خواهران کشور گفت: اولین برنامه پنج ساله حوزه علمیه خواهران تدوین شده است که یکی از اهداف آن تربیت بانوان مجتهده است.

به گزارش پایگاه خبری رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امروز در جلسه نهادهای حوزوی آذربایجان‌غربی در سالن جلسات حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، اظهار داشت: اولین برنامه پنج ساله حوزه علمیه خواهران تدوین شده است که یکی از اهداف آن تربیت بانوان مجتهده است؛ در این برنامه پنج ساله شهرستان ها نقش اساسی دارند و باید مدیران و کادرهای مدارس در این خصوص توجیه شوند تا به برنامه ها دست یابیم.

وی توانمند سازی مدیران و کادر مدارس را از دیگر اهداف برنامه نخست پنج ساله دانست و گفت: در بحث ارتقای سطح کیفی طلاب و مدارس و به‌گزینی کارهای خوبی صورت گرفته است. تلاش ما این است که فاصله بین وضع موجود و مطلوب را به حداقل برسانیم، البته باید در این راه همه مجموعه ها پای کار بیایند تا بتوانیم به وضع مطلوب برسیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور ادامه داد: حرکت مدیریت حوزه های علمیه خواهران تعامل حداکثری با مجموعه های حوزوی و فرهنگی سراسر کشور است و ان‌شاءالله حوزه علمیه آذربایجان‌غربی نیز در جایگاهی قرار خواهد گرفت که توقع ها وجود دارد.

در ادامه این جلسه مریم بابایی مدیر سابق حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی گزارش از عملکرد خود در حوزه خواهران و همچنین وضعیت مدارس علمیه استان ارائه داد.

حجت الاسلام سید جمال فرج زاده هم به ارائه گزارشی کلی از وضعیت حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha