حضور طلاب موسسه آموزش عالی ریحانةالرسول (س) ساوه در موکب‌های اربعین

همزمان با ایام فرا رسیدن اربعین حسینی به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه مبلغین موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) این شهرستان به موکب‌های حسینی اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همزمان با ایام فرا رسیدن اربعین حسینی به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه، خواهران مبلغ با حضور در موکب‌های بین راهی زائران کربلای معلی با هدف مشاوره به زوار اربعین در موضوعات کاربردی و معارف دینی به مشاوره، پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی، برگزاری ایستگاه نقاشی کودکان پرداختند.

مبلغان در سه موکب مسیر ساوه به همدان به نام‌های خادمین شاهزاده اسماعیل(ع) یل آباد، جاماندگان کربلا و علمدار ساوه به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی پرداختند.

تهیه بروشور پاسخگویی به شبهات و اقلام فرهنگی یکی دیگر از اقدامات فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) است که در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرد و دربرگیرنده معارف امام حسین(ع)، اشعار، احادیث، ادعیه و برخی شبهات مربوط به قیام امام حسین (ع) است.

لازم به ذکر است خواهران مبلغ تا روز اربعین حسینی در این موکب‌ها مشغول خدمات فرهنگی و تبلیغی بودند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha