برگزاری دوره آموزشی تجوید قرآن کریم ویژه طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد

دوره آموزشی تجوید ویژه طلاب با همکاری کانون قرآن وعترت و کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم فاطمه اعرابی در گفت‌وگویی با اشلاره به برگزاری دوره آموزشی تجوید ویژه طلاب، گفت: با توجه به روایت معصومین(علیهم السلام) آموختن قرآن و یاد دادن به دیگران، بهترین اعمال است و موجب تقرب به خدای متعال می شود.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی مقدماتی تجوید به صورت کارگاهی در ۶جلسه با حضور خانم لیلا حسینی داور قرآنی و برتر کشوری حفظ قرآن برگزار شد،  هدف از برگزاری این دوره را تقویت روانخوانی طلاب و کاربردی کردن نکات تجویدی برشمرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد اضافه کرد: این کارگاه آموزشی که حدود ۲۰ نفر از طلاب در آن  شرکت کردند با هدف تقویت طلاب در زمینه روانخوانی و کاربرد نکات تجویدی در قرائت قرآن برگزار شد و گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: کارگاه آموزشی تجوید مقدماتی  با همکاری کانون قرآن وعترت و کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها)  یزد برگزار شد و دوره تکمیلی آن در آینده ای نزدیک تشکیل خواهد شد.

خانم اعرابی ضمن بیان سرفصل های ارائه شده در این کارگاه گفت: تدریس فتحه عربی، انواع حرف ز ،الف مدی و...از مواد درسی این دوره به صورت عملی وکارگاهی بود .

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها)در پایان اظهارداشت:با توجه به تقاضای زیاد مراکز مختلف از حوزه  امیدواریم طلاب شرکت کننده بتوانند به عنوان  مربی تجوید وروانخوانی  برای سنین مختلف  و به خصوص برای کودکان ونوجوانان مشغول به فعالیت شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha