تقدیر از مدیر حوزه علمیه خواهران کرمان در جلسه شورای هماهنگی حوزه علمیه و آموزش و پرورش

در جلسه شورای هماهنگی حوزه علمیه و آموزش و پرورش، از مدیر حوزه علمیه خواهران کرمان با هدف همکاری مطلوب با آموزش و پرورش تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در جلسه شورای هماهنگی حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان کرمان که در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه استان کرمان برگزار شد، به جهت همکاری مطلوب حوزه علمیه خواهران با آموزش و پرورش استان از خانم محمدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان تجلیل شد.

در ابتدای جلسه  خانم محمدی ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب آموزش و پرورش و حوزه علمیه برادران، از حضور فعال بانوان طلبه  استان در مدارس آموزش و پرورش خبر داد و بیان داشت: در سال گذشته از تعداد ۱۶۸۰ مبلغ طرح امین، سهم حوزه علمیه خواهران استان ۱۱۳۸ نفر بوده که میزان رضایتمندی از عملکرد ایشان در سطح بالایی است.همچنین طلاب خواهر در برنامه های مختلف مثل فعالیت در مدارس آموزش و پرورش به عنوان امام جماعت و شرکت در طرح های مختلف اجرا شده در سال گذشته نیز حضور پر رنگی داشته اند.

وی افزود: یکی از زمینه های همکاری حوزه علمیه خواهران استان با آموزش و پرورش، اجرای طرح باقر العلوم با هدف برگزاری دوره های ضمن خدمت علمی، اعتقادی، عبادی و اخلاقی توسط حوزه علمیه خواهران در جهت توانمند سازی فرهنگیان است که می تواند منشأ اثرات مطلوب و بلند مدت باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان،  همکاری حوزه و آموزش‌وپرورش را سبب تقویت دانش‌آموزان دانست و گفت: این همکاری شامل سه مرحله تصمیم‌گیری، اجرا و اجرای تأثیرگذار است.

وی با اشاره به منشأ اثر بودن حوزه علمیه و ضرورت هدف گزاری در همکاری ها افزود: باید هدف‌هایی برای این تصمیم‌گیری مشخص شود تا در مرحله اجرا اثر خوبی داشته باشد.

در این جلسه پیرامون مباحثی همچون برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، اجرای طرح‌های معراج و امین در مدارس، برپایی نماز جماعت در مدارس، کیفی کردن برنامه‌های تعلیم و تربیت و توانمندسازی طلاب و روحانیون برای حضور در مدارس مطرح نیز بحث شد.

تقدیر از مدیر حوزه علمیه خواهران کرمان در جلسه شورای هماهنگی حوزه علمیه و آموزش و پرورش

تقدیر از مدیر حوزه علمیه خواهران کرمان در جلسه شورای هماهنگی حوزه علمیه و آموزش و پرورش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha