برگزاری نشست سراسری «نقش بانوان در ارتقای سلامت اجتماعی و روانی جامعه»

نشست سراسری «نقش بانوان در ارتقای سلامت اجتماعی و روانی جامعه» به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست سراسری نقش بانوان در ارتقای سلامت اجتماعی و روانی جامعه، به همت اداره کل تهذیب و تربیت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران و با هدف ارتقای سلامت اجتماعی جامعه برگزار می شود.

خانم میرجعفری، رئیس اداره سبک زندگی و تعالی خانواده اداره کل تهذیب و تربیت در گفت‌وگویی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست ارتقای سلامت معنوی و اجتماعی طلاب و خانواده ها، آگاهی بخشی مسائل روز به طلاب، اساتید و مبلغان، ارتقای بینشی و نگرشی خانواده­ ها در زمینه شناخت مسائل اجتماعی است، افزود: طلاب، اساتید، مبلغان و معاونین فرهنگی حوزه­ های علمیه خواهران از جمله گروه های هدف و مخاطبین این طرح هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این نشست سعی شده که علاوه بر ارائه راهکارهای ارتقای سلامت معنوی و اجتماعی طلاب، به بررسی مشکلات پیش رو نیز، اشاره شود، گفت: چگونگی حل مسئله و مواجهه طلاب با پدیده ها و بحران‌های اجتماعی و نیز درک ضرورت و اهمیت انسجام خانواده در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های این نشست است.

خانم میرجعفری در ادامه افزود: این نشست به صورت حضوری و برخط ، با سخنرانی آیت الله رشاد، رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در سالن همایش های مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تهران، در تاریخ ۲۹ شهریور،ماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می توانند از لینک https://vcm.whc.ir/b/cc4-flp-wb9-j43 به صورت برخط در این نشست شرکت کنند.

برگزاری نشست سراسری «نقش بانوان در ارتقای سلامت اجتماعی و روانی جامعه»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha