قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از تمامی نقش‌آفرینان حرکت فرهنگی اربعین حسینی

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پیامی از تمامی کسانی که در برگزاری حرکت فرهنگی و بزرگ اربعین، نقش‌آفرینی کردند تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه‌های علمیه خواهران، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در راستای تقدیر از تمامی نقش‌آفرینان حرکت فرهنگی اربعین حسینی به این شرح است:

بسم الله الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

(روح شیعه روح کربلایی و عاشورایی است؛ مقام معظم رهبری)

مراسم اربعین ۱۴۰۲ با عطر و بوی قرآنی و حضور چشمگیر عاشقان و دلدادگان حسینی، پرشورتر از همیشه، حب اهل بیت علیهم السلام و هوشمندی مردم را، علی رغم خواست دشمنان و بدخواهان و کج اندیشان، به نمایش گذاشت. این حرکت باشکوه و حماسه بزرگ جز در سایه قرآن، وحدت و همدلی آحاد مردم شریف ایران و عراق و زائران سایر کشورها و تلاش و مجاهدت دست اندکاران و متولیان اربعین حاصل نمی‌شد.

در این حرکت پرشور، موکب بانوان فاطمی با ایجاد خیمه قرآنی توانست خدمات فرهنگی و قرآنی جدید و زیادی را به زائران حسینی ارائه دهد. تمامی این فعالیت‌ها به جز با همکاری و همدلی مدیران و کارکنان، مدیران استانی و مبلغان و طلاب فعال حوزه‌های علمیه خواهران میسر نبود. جدای از این حرکت، موکب‌های مدارس حوزه‌های علمیه خواهران در مسیر اربعین و نزدیک‌ترین نقطه‌های مرزی توانستند با مشاوره، گفت‌وگو و ارائه خدمات فرهنگی به موکب‌ها و زائران حسینی ایرانی و سایر کشورها نقش مهمی را در پربار کردن هر چه بیشتر اربعین حسینی ایفا کنند.

از این‌رو از تمام کسانی که در برگزاری این حرکت فرهنگی و بزرگ نقش‌آفرینی کردند و تمامی ظرفیت‌ها و امکانات خود را وقف زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام نمودند، سپاسگزاری نموده و برای ایشان از خداوند سبحان پاداش و اجر و شفاعت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام را در روز حشر مسئلت دارم. امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) توفیق خادمی الحسینی، طول عمر با عزت و سربلندی همراه با عاقبت به خیری قرین راه شما گردد.

و من الله توفیق

مجتبی فاضل

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha