دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با کارکنان مدیریت استان هرمزگان

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در آغاز امامت امام زمان(عج) با کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در دیداری که امروز با همکاران مدیریت استان هرمزگان و در مرکز مدیریت این استان برگزار شد، بیان کرد: خوشحالم که در آغاز امامت امام زمان(عج) خدمت سربازان ایشان هستم.

وی با اشاره به اینکه، از حوزه علمیه خواهران هرمزگان راضی هستیم ولی کافی نیست و انتظارات بیشتر داریم، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون تبلیغ صحبت فرمودند، تبلیغ پرده از حقایق بر می‌دارد و همه معاونت‌ها مبلغ هستند.

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با کارکنان مدیریت استان هرمزگان

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: استان هرمزگان با استان‌های دیگر متمایز است به طوری که ما شهیده‌ای در این استان داریم که در استانهای دیگر نداریم. 

وی تاکید کرد: در بعضی از روایات آمده که پیامبر اکرم(ص) به صورت نوری قبل از حضرت آدم و حوا بوده اند، پیداست جایگاه پیامبر در این گِردانه معرفتی جایگاه ویژه‌ای است.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم(ص) با این مقام بلند می‌فرمایند "فداها ابوها" ام ابیها و این سخن نشان دهنده این است که همه وجود پیامبر در وجود یک زن خلاصه شده است.

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با کارکنان مدیریت استان هرمزگان

وی با بیان سختی‌های پیامبر اکرم(ص) به سخن خداوند به پیامبر" قُل لَا أَسئَلُکُم عَلَیهِ أَجراً إِلَّا المَوَدَّةَ فِی القُربَی(شوری آیه 23)" اشاره کرد و ادامه داد: خداوند اجر رسالت پیامبر اکرم را مودت و نزدیکی مردم نسبت به خویشان وی که حضرت زهرا(س) است قرار داده و این نشان دهنده جایگاه دختر پیامبر در نزد خداوند است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه همه‌ی سختی‌های پیامبر اکرم(ص) یک‌طرف، مودت هم یک‌طرف، افزود: ما در چنین فرهنگی زیست می کنیم، همچین اشخاص بزرگی داریم و مبلغ وجودشان هستیم.

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با کارکنان مدیریت استان هرمزگان

وی فرمود: امیدوارم با تلاش‌های همه مردم بالاخص حوزه‌های علمیه خواهران به مودت و دوستی نسبت به حضرت زهرا(س) برسیم. 

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در ادامه بعد از تبیین افق 1414 افزود: ان شالله تا زمان اجرای افق 1414 به مرجعیت علمی برسیم که خداوند وعده آن‌را داده است و این  وعده وَکانَ حَقًّا عَلَینا نَصرُ المُؤمِنینَ(۴۷روم) تحقق یابد.

وی یادآور شد: در زمان رضا خان همه امکانات به هجمه دین پرداخته بود ولی می‌بینیم در قم بیش از 100 کشور نماینده‌ی عدالت، حق، خوبی خواستن و غیره هستند، دیگران می خواهند نور خدواند را خاموش کنند ولی یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ و وعده خداوند بوده و شاهد اجرای آن هستیم.

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با کارکنان مدیریت استان هرمزگان

خانم عباسی ندوشن، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان در ابتدای جلسه بعد از تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و خوش‌آمدگویی به حجت الاسلام و المسلمین فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کل کشور به تبیین فعالیت‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان پرداخت.

در پایان همکاران مدیریت استان هرمزگان نظرات و درخواست‌های خود را از مدیر حوزه‌های علمیه خواهران مطرح کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha