امنیت یکی از سرمایه‌ سازی‌های ارزشمند دفاع مقدس است

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله گفت: یکی از سرمایه‌ سازی‌های ارزشمند دفاع مقدس «امنیت» بوده که به مدد الهی به دست آمده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، فاطمه قنبری به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در جمع طلبه‌های مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کلاله بیان کرد: یکی از سرمایه‌ سازی‌های ارزشمند دفاع مقدس «امنیت» است که به مدد الهی به دست آمده زیرا دفاع ملت ایران نشان داد هزینه تعارض و تجاوز به کشور بسیار بالا است و هر تجاوزی با پاسخ کوبنده مواجه می‌شود.

وی افزود: در آن زمان ما خواستار جنگ نبودیم ولی دفاع کردیم و با جرعت کارهای غیرممکن را در جهت ارتقاء سرمایه‌های انسانی انجام دادیم.

معاون مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله ادامه داد: یکی از ارزش‌هایی که رزمندگان اسلام با تکیه بر آن توانستند پیروزی‌های بزرگی را برای جبهه حق به ارمغان بیاورند، وجود روحیه شهادت طلبی در آن‌ها بود.

 قنبری اذعان کرد: رشادت‌ و جوان‌مردی‌ یکی دیگر از سرمایه‌های دفاع مقدس است که همچنان ادامه دارد؛ مانند شهید حاج قاسم سلیمانی که اقدامات شگفت‌آوری را انجام داد که تاکنون، ملت ایران به گستره فعالیت‌های این شهید بزرگوار پی نبرده‌ است.

وی ادامه داد: مدافعان حرم نیز نمونه درخشانی از تداوم برکات دفاع مقدس هستند و استمرار روحیه جهادی در نسل جدید از جمله سرمایه‌های کشور است و سرچشمه آن نیز وجود زنان و مادران با ایمانی است که مردان و فرزندان غیوری را در دامان خودشان پرورش داده‌اند.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله افزود: در دفاع مقدس حضور زنان و دختران خیلی نقش آفرینی می‌کرد برای نمونه، پیرزنی که با درست کردن حلوا در بین رزمندگان حضور داشت و با شنیدن صدای خمپاره‌های دشمن با شجاعت به دلداری رزمندگان مشغول می‌شد.

 قنبری در پایان ابراز کرد: ما طلبه‌ها و بانوان به عنوان افرادی که وظیفه تربیت فرزندان را به عهده داریم، باید در زمینه ولایت فقیه و بصیرت‌افزایی به درستی عمل کرده و خانه‌هایمان را موکب امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) قرار داده و خالصانه خدمت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha