دیدار دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی‌ با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با مدیر این نهاد حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، دکتر سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی‌ با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل ضمن دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به برخی فعالیت های صورت گرفته در زمینه فلسطین پرداخت.

وی با بیان این‌که جامعه فلسطین امروز تحول عظیمی پیدا کرده و شاهد گرایش بیش از پیش قلب های فلسطینیان به سمت اهل بیت علیهم‌السلام هستیم، اظهار داشت: جامعه بانوان حوزوی می‌توانند در بحث فلسطین فعال شده و با برگزاری جلسات، همایش ها و حتی از طریق پایان نامه ها و مقالات در این امر مهم کنشگری داشته باشند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی‌ افزود: البته این همکاری ها می تواند در قالب فعالیت های مشترک و ایجاد آمیختگی بین بانوان و جامعه زنان حوزوی با بانوان و جامعه زنان فلسطینی صورت پذیرد و بانوان طلبه سیاست های ضدانسانی، ضد دینی و ضد بشری صهیونیست ها را تبیین کنند.

دکتر ابطحی ادامه داد: می‌توانیم با برپایی نمایشگاه های مشترک، ارائه پایان نامه های هدفمند، انتشار کتب و مقالات روشمند و همچنین تشکیل تیم های مشترک جهت انجام پژوهش های مشترک با یکدیگر همکاریب و تبادل نظر داشته باشیم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین فاضل با بیان این که فلسطین در دیدگاه اهل‌بیت علیهم السلام دارای چایگاه ویژه‌ای است و همین دیدگاه در جمهوری اسلامی و در کلام امام و رهبری نیز ادامه پیدا کرده است، گفت: کار در زمینه فلسطین بسیار است و نظام و مسئولان جمهوری اسلامی ایران نیز اهتمام ویژه ای به این مسئله دارند و دیدگاه نظام حمایت از فلسطین و قدس شریف است.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه خواهران نیز با قریب به ۵۰۰ مدرسه علمیه در سراسر کشور آمادگی دارد با برنامه ریزی هدفمند و طی تفاهم نامه در این مسیر گام بردارد و طلاب در راستای حمایت از فلسطین رسالت خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha