اهمیت حضور حداکثری در انتخابات/ دیدگاه حوزه‌های علمیه خواهران در بحث انتخابات، حمایت و تقویت اصل نظام است

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل گفت: حوزه‌های علمیه خواهران در بحث انتخابات ورود به جریان سیاسی خاص نخواهد داشت و اصل انتخابات و حضور حداکثری مردم در این مسیر را دنبال می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های عمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران امروز ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ در اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران کشور که در استان اصفهان در حال برگزاری است، به اهمیت انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی است و باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

وی با بیان این که امسال، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که در نگاه دیگران این موضوع و حضور حداکثری مردم، مشروعیت نظام اسلامی را نشان می‌دهد، افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری به دلیل فعالیت ویژه این مجلس در بحث انتخاب رهبری به عنوان رکن و محور اصلی نظام و نظارت بر فعالیت‌های رهبر انقلاب، دارای اهمیتی دوچندان بوده و توجه به این مهم ضروری است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد: حوزه‌های علمیه خواهران در بحث انتخابات ورود به جریان سیاسی خاص نخواهد داشت و اصل انتخابات و حضور حداکثری مردم در این مسیر را دنبال می‌کند.

وی با بیان این که ورود مدارس علمیه خواهران به جریانات خاص سیاسی در بحث انتخابات قابل قبول نخواهد بود، ادامه داد: حمایت و تقویت اصل نظام مورد انتظار است و مدارس علمیه نیز باید در این عرصه گام بردارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل در پایان از تلاش‌های مدیران کنونی، سابق و اسبق حوزه علمیه خواهران استان اصفهان تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha