هدف و اساس انقلاب اسلامی، نابودی اسرائیل است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) بندرعباس گفت: هدف و اساس انقلاب اسلامی، نابودی اسرائیل است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین پولادی در اجتماع مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌ علمیه خواهران استان هرمزگان که روز گذشته در سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی فاطمه معصومه(س) بندرعباس ضمن تبریک شهادت مجاهدین خدا و شهدای غزه بیان کرد: این شهدا در مقابل استکبار جهانی، کفر و دشمن ترین دشمنان خدا ایستادند و  از قرآن، دین، اسلام و آزادگی دفاع می کنند.

مسئول نمایندگی  ولی فقیه در سپاه امام سجاد (علیه السلام) اذعان داشت: زمان حضرت موسی (علیه السلام) انحرافی در دین ایجاد شد و در زمان حضرت عیسی(علیه السلام)‌ تحریف مبنایی شکل گرفت مبنی بر اینکه ایشان یهودی است و پس از اینکه به آسمان رفت به عنوان منجی به شرط تسلط یهود بر دنیا بر می گردد و حکومت واحدی با مرکزیت بیت المقدس و محوریت یهود شکل می گیرد. 

هدف و اساس انقلاب اسلامی، نابودی اسرائیل است

حجت الاسلام و المسلمین پولادی اضافه کرد: زمانی که بوش به عراق و افغانستان حمله می کند براساس اعتقاد به تسلط و حاکمیت یهود بر جهان است، چنانچه فلسفه جنگ جهانی دوم آماده سازی دنیا برای تشکیل دولت یهودی بود.

وی اذعان داشت: یهود و مسیحیت صهیونیستی با اعتقاد آمدن حضرت عیسی (علیه السلام) و تسلط یهود بر عالم در سال ۱۸۸۰ و ۱۸۹۰ میلادی شیوه نامه هایی برای تشکیل یهود نگاشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (علیه السلام) افزود:‌ بیت المقدس هدف اصلی یهود است که حضرت امام در 15 خرداد سال 1442 یعنی 15 سال پس از ایجاد اسرائیل و دولت صهیونیستی نهضتی برای مقابله با صهیونیسم‌های عالم آغاز کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین پولادی تصریح کرد:‌ هدف، اساس و فلسفه انقلاب اسلامی، نابودی اسرائیل است و به یقین حاصل می شود که اگر تمام دنیای کفر اجتماع کنند در مقابل اراده خداوند ناتوان هستند.

هدف و اساس انقلاب اسلامی، نابودی اسرائیل است

وی ‌ با استناد به بیانات مقام معظم رهبری(حفظه الله) مبنی بر اینکه«شکست رژیم صهیونیستی غیر قابل ترمیم است»، اضافه کرد: رژیم جعلی صهیونیستی، پایه و اساس شان نابود شده به عبارتی ریشه آن زده شده که غیر قابل ترمیم است زیرا این رژیم غاصب بر دو اصل اطلاعات و قدرت نظامی استوار بود که از همین ناحیه مورد حمله واقع شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (علیه السلام)  اظهار داشت:‌ دو سازمان اطلاعاتی موساد و شاباک پیچیده ترین و مخوفترین سازمان اطلاعاتی دنیا بوده که هیچ قید و بندی برای رسیدن به منافع خود ندارند و لذا در 15 مهرماه شکست سنگینی دچار شدند. 

در این جلسه اساتید و طلاب و کارکنان حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان حضور داشتند و در پایان در محکومیت و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی،  شعار «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» سر دادند.

هدف و اساس انقلاب اسلامی، نابودی اسرائیل است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha