تجمع اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بویین زهرا

اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بویین زهرا در تجمعی، حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب اسرائیل بر علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

 به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم سماعه احمدی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا در اجتماع اساتید وطلاب این مدرسه گفت: قوم یهود و یهودیان اسرائیلی بنا به تعبیر قرآن مجید دشمن اسلام هستند. این قوم ویژگی هایی دارند که خداوند از آن ها در قرآن یاد می کند؛ از جمله قساوت قلب، پیمان شکنی، نژاد پرستی و ظلم و جنایت.

خانم احمدی خاطرنشان کرد: این رژیم غاصب کودک کش اسرائیل، از هر گونه ظلم و جنایتی که ناشی از قساوت قلب است دریغ نمی کند و ما به عنوان یک مسلمان حداقل کار و وظیفه مان این است که در مقابل این نسل کشی سکوت نکنیم و با تجمعات و راهپیایی ها علیه این رژیم نابخرد فریاد برآوریم و آن ها را محکوم نماییم.

وی ادامه داد: بی شک این اعتراضات ما مصداقی از تعظیم شعائر الهی خواهد بود. چنانچه خداوند متعال در آیه ۳۲ سوره مبارکه حج می فرماید: و مَن یُعَظِّم شعائِرَاللهِ مِن تَقوَی القلوب و همان طور که مقام عظمای ولایت فرمودند: اسرائیل چند سال آینده نخواهد بود ما نیز دعا می کنیم این اتفاق  بزودی رخ دهد و ما نظاره گر نابودی اسرائیل باشیم.

استاد حوزه علمیه خواهران بویین زهرا عنوان کرد: طوفان الاقصی، سرزمین‌های اشغالی را در می‌نوردد و صاعقه موشک‌های مقاومت بر سر اشغالگران فرود می‌آید و در این میان آن چیزی که بیش از همه بر جهانیان رخ می‌نمایاند، قدرت مقاومت و اراده خداوند بر پیروزی مستضعفین عالم بر مستکبران است.

خانم احمدی ادامه داد: مردم غیور فلسطینی امروز سرحال‌تر، بانشاط‌تر و متحدتر از هر زمان دیگری برای آزادی قدس شریف و برچیدن سرطان صهیونیستی از پهنه گیتی در میدان حاضرند.

تجمع اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بویین زهرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha