بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران در محکوم کردن حمله به بیمارستان غزه

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و کشتن زنان و کودکان بی پناه مردم مظلوم غزه بیانیه ای را صادر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران در بیانیه ای حمله به بیمارستان غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و سَیَعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیَّ مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

(سوره شعراء/آیه ۲۲۷)

رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب یک جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سَبُعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی، وقاحت و انسان ستیزی این دولت نامشروع به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را -با همکاری سازمان صلیب سرخ که به تازگی ماهیت خود را به وضوع از دست داده است - در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی، بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروحین و کادر درمان را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

جنایت کارانی که این فاجعه را رقم زدند، در جنایات‌شان هیچ حد و اندازه ای قائل نیستند و هزاران کودک و زن را قربانی جنایات خود کردند. مسئولیت این قتل عام بر عهده آمریکایی‌هایی است که به شکل نامحدود و با حمایت از این رژیم سفاک، به او اجازه انجام این قتل عام‌ها را می دهند.

جنایت دهشناک و وحشیانه باندهای قاتل و صهیونیستی، علیه بیمارستان المعمدانی؛ عرق شرم بر پیشانی بشریت می‌نشاند و چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیان شیطان صفتش را نشان می دهد.

بی شک؛ خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران، جزم‌تر خواهد کرد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف کنوانسیون بین المللی و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان های آزاده جهان است، محکوم می نماید و اعلام میدارد که خون های به ناحق ریخته شده مظلومین یقیناً نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی است و انتظار می رود که جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت به مسؤولیت بین‌المللی خود در بررسی سریع ابعاد این جنایت جنگی و پیگرد قانونی جنایتکاران صهیونیست، عمل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha