امروز رسالت مسلمین، ایستادگی و مقاومت در مقابل ستمگران است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک در محفل قرآنی این مدرسه گفت: امروز رسالت مسلمین، ایستادگی و مقاومت در مقابل ستمگران و دفاع از عقاید اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به همت دبیر کانون نورالثقلین مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک امروز دومین جلسه محفل انس با قرآن کریم با قرائت سوره حشر و با حضور گیتی فیروزی معاون فرهنگی این مدرسه در محکومیت رژیم صهیونیستی غاصب اسرائیل و حمایت از نیروهای جبهه مقاومت اسلامی برگزار شد.

فیروزی در این محفل قرآنی بعد از قرائت سوره حشر، اظهار داشت: ستم امری نکوهیده و مخالف فطرت انسانی است و در فرهنگ اسلامی نیز همواره به دشمنی با ظلم و ظالم، جهاد و مبارزه علیه آن و به دفاع از مظلوم دعوت شده است: «کونا للظّالم خصماً و للْمظْلوم عوناً».

وی با تأکید بر اینکه همواره باید دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشید، گفت: سیاست حمایت نظام اسلامی و مقام معظم رهبری در دفاع از مردم ستمدیده فلسطین برگرفته از این فرهنگ اسلامی است، اسلام این را به ما می‌گوید که در مقابله و مبارزه‌ ظالم و مظلوم مرزی نیست، هر جای دنیا که مستکبری وجود دارد شما باید با او مبارزه کنید.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک خاطرنشان کرد: امروز رسالت مسلمین، ایستادگی و مقاومت در مقابل ستمگران و دفاع از عقاید اسلامی است، همچنین در صورت قدرت و توان بر دفاع از مظلوم، باید در مقابله با ظالم و حمایت از مظلوم در همه عرصه‌های فردی و در گستره‌های اجتماعی و جهانی نیز ورود کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha