جشن تکلیف دختران اردکانی به همت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان برگزار شد

جلسه هماهنگی با آموزش وپرورش شهرستان اردکان برای برپایی با شکوه جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر شهرستان اردکان در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، جلسه ای با حضور آقای محمدرضا سرافرازی، معاونت پرورشی شهرستان اردکان، خانم فاطمه ابراهیمیان، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان و خانم صدیقه سادات شاکر، مسئول گروه جشن تکلیف مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان وجمعی از کارکنان این مدرسه برگزار شد.

ابتدای این نشست آقای سرافرازی با اشاره به تجربه برگزاری جشن تکلیف توسط مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) گفت: آموزش و پرورش از  اجرای سالهای اخیر جشن تکلیف توسط بانوان حوزوی خاطره خوبی دارد و تیم برگزار کننده با محتوای آموزنده و جذاب خود، به صورت شایسته توانسته است مفاهیم واحکام دینی را در قالب مسابقه، نمایش ومراسم چادر سرگزاری  بیان کند.

 در ادامه خانم ابراهیمیان ضمن تشکر از تعامل آموزش وپرورش با حوزه علیمه گفت:  هماهنگی بین مدیران مدارس در برپایی با شکوه جشن تکلیف حائز اهمیت می‌باشد که شامل حضور به موقع دانش‌آموزان در مراسم جشن عبادت، هماهنگ بودن چادرهای نماز دختران نومکلف ، تاکید بر داشتن عکس دسته جمعی و همخوانی سرودی با محتوای دینی ، برپایی نماز جماعت با حضور امام جمعه  می‌باشد.

وی تصریح کرد : برگزاری جلسه مشاوره ویژه برای مادران نومکلفین در کنار برگزاری جشن ، در آشنایی خانواده ها با چگونگی برخورد با نوجوانان در دوره بلوغ و بیان احکام شرعی موثر است و ضرورت دارد مورد اهمیت قرار گیرد و فضای مناسبی برای حضور مادران در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است در ادامه اعضا به تعامل بابت نحوه اجرا و برنامه های جشن پرداختند .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha