برگزاری محفل قرآنی به پاس مقاومت مادران مظلوم فلسطین

کانون نور الثقلین حوزه علمیه تخصصی حضرت نرجس(س) زاهدان به پاس مقاومت مادران مظلوم فلسطین، محفل قرآنی، برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، به پاس مقاومت مادران مظلوم فلسطینی، کانون نور الثقلین مدرسه علمیه تخصصی حضرت نرجس (س) زاهدان، اقدام به برگزاری «محفل انس با قرآن کریم» کرد.

در این مراسم، که علاوه بر طلاب خواهر، جمعی از بانوان فرهیخته شهر زاهدان نیز حضور داشتند؛ ابتدای جلسه با قرائت سوره مبارکه یس، توسط قاری محترم، مزین شد و همچنین با تلاوت مجلسی آیاتی از قرآن کریم، رجز خوانی و سر دادن شعارهای کوبنده، بانوان حمایت خود را از مادران و دختران غزه و عملیات طوفان الاقصی نشان دادند.

در ادامه برنامه، مهمان محترم، جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضوی دوست، استاد حوزه و دانشگاه، با تلاوت زیبای آیات سوره مبارکه حج، ضمن تفسیر آیه سی ونه این سوره مبارکه، به ایراد سخنرانی پرداخته و اذعان نمودند با توجه به این آیه مردم فلسطین، مجوز دفاع از خود را دارند؛ ایشان در ادامه مباحث خود اشاره ای به سخن امام موسی صدر داشته که فرمودند: «اسرائیل شر مطلق است» و هیچ تفکری بدتر از اسرائیل نیست.

دکتر رضوی دوست در پایان سخنرانی خود، به تاریخ دشمنی یهود از ابتدای ظهور اسلام اشاره کرده که در هر موقعیتی خواستار نابودی و حذف این دین مبین بوده اند.

در ادامه جلسه سوالاتی از متن سخنرانی استاد، طرح و به برگزیدگان، جوایزی اهدا شد و این محفل نورانی با قرائت بیانیه در دفاع از عملیات عزت بخش طوفان الاقصی و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و ستمگر اسرائیل به پایان رسید.

در حاشیه این مراسم، بازدید از نمایشگاه عکس جنایات اخیر رژیم کودک کش صهیونیزم برقرار بود.

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha