خداوند به‌برکت وجود امام زمان(عج) حیات را به بشر عنایت کرده است

استاد حوزه علمیه خواهران مرکزی، گفت: خداوند به‌برکت وجود امام زمان(عج) حیات را به ما عنایت کرده و آسایش و آرامش در زمین را پایه ریزی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران،  صبح امروز سلسله نشست‌های مهدویت با حضور خانم نفیسه آشتیانی استاد مدارس علمیه خواهران شهر اراک در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک، برگزار شد.

این سلسله نشست‌ها به منظور ارتقا و تعالی سطح علمی و معنوی طلاب پیرامون وظایف طلبه منتظر، شناخت امام غائب و حق امام غائب برگزاری می‌شود.

خانم آشتیانی در این کارگاه با تأکید بر اینکه وجود امام(عج) مظهر اسماء خدا در زمین است، اظهار داشت: مهمترین امور از نظر عقل و شرع، اداکردن حق کسی است که برعهده تو حقی دارد و پاداش دادن به کسی است که به تو احسانی کرده است.

وی افزود: امام زمان(عچ) وجودی ذو الحقوق است که بیشترین حق را بر گردن بشر دارند.

استاد حوزه علمیه خواهران مرکزی، اظهار کرد: خداوند به‌برکت وجود امام زمان(عج) حیات را به ما عنایت کرده و آسایش و آرامش در زمین را پایه ریزی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: زنده ماندن و نفس کشیدن ما به برکت حضور امام(عج) است، لذا از حقوق دیگر ایشان حق بقا، حق قرابت و خویشاوند است، به بیان دیگر مطیع محض ایشان بودن از دیگر حقوق است، حق منعم بر متنعم وعالم بر متعلم و امام بر رعیت از دیگر حقوق امام زمان(عج) خواه بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha