حوزه علمیه خواهران منبع فکری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی قریب به ۲۰۰۰ بانوی طلبه حوزوی در اردبیل وجود دارد، گفت: به فضل الهی این نهاد مقدس منبع فکری مناسبی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام رسول خواسته در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه ایام فاطمیه(سلام‌الله‌علیها) در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اردبیل که در سالن جلسات این واحد حوزوی برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، گفت: امروزه حوزه‌های علمیه خواهران ظرفیت بزرگی در مقابله با جنگ شناختی دشمن است.

وی افزود: در شرایط کنونی، استان اردبیل به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا قریب به ۲۰۰۰ بانوی طلبه حوزوی را در آمار جمعیت خود گنجانده است و به فضل الهی مرجع و منبع فکری خوبی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و مقابله با هجمه‌های دشمنان به شمار می‌رود. 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران علاوه بر تربیت طلبه و تولید فکر و علم، قابلیت پرداختن به انجام فعالیت‌های فرهنگی در سطح جامعه را دارد، بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی بایستی در بحث بودجه حوزه را در جهت انجام این فعالیت‌ها پشتیبانی کنند تا بازدهی این فعالیت‌ها به خوبی در جامعه نمایان شود.

خواسته با اشاره به اینکه امروزه در جامعه ما جلسات مذهبی و خانگی بانوان زیاد به چشم می‌خورد، تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران مرجع مباحث دینی و معرفتی در جامعه است اگر محتوای مطالب گفته شده در جلسات خانگی از این مجموعه مقدس دریافت شود مثمر ثمر خواهد بود در غیر این صورت سبب انحرافات اعتقادی و احکام شرعی خواهد شد.

حوزه علمیه خواهران منبع فکری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

حوزه علمیه خواهران منبع فکری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha