پایان‌نامه "مصادیق قرآنی عزّت و ذلّت در صحیفه سجّادیه" دفاع شد

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اردبیل از برگزاری جلسه دفاعیه پایان‌نامه با عنوان "مصادیق قرآنی عزّت و ذلّت در صحیفه سجّادیه" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم حکیمه نوری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به فضل الهی شانزدهمین جلسه دفاعیه پایان‌نامه طلاب رشته تفسیر و علوم قرآنی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اردبیل در این واحد حوزوی انجام شد.

وی افزود: نگارش و تدوین پایان‌نامه نقش بسیار اساسی در فرآیند فارغ‌التحصیلی هر دانش پژوه دارد و بخش عمده‌ای از فرآیند و نمرات تحصیلی خواهران طلبه مقطع سطح سه یا کارشناسی ارشد به پایان‌نامه اختصاص می‌یابد. 

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اردبیل تصریح کرد: یکی از جنبه‌های با اهمیت نگارش پایان‌نامه، تقویت قدرت ایده‌پردازی در محققان است تحریر پایان‌نامه، ایده‌های تحقیقاتی متنوعی را برای محققان فراهم کرده و زمینه توسعه علم را مهیا می‌سازد.

نوری تأکید کرد: طلاب به واسطه نگارش پایان‌نامه، روش بیان ایده‌هایشان به صورت علمی را می‌آموزند بنابراین اهمیت انجام‌دادن این کار تحقیقی و علمی به‌طور قطع زمینه‌ ایده‌پردازی دانش‌پژوهان را تقویت خواهد کرد. 

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: در جلسه دفاعیه، خانم فاطمه دادجویی از پایان‌نامه سطح سه خود با موضوع "مصادیق قرآنی عزّت و ذلّت در صحیفه سجّادیه" دفاع کرد و موفق به کسب نمره عالی شد استاد راهنمای این اثر علمی، حجت‌الاسلام کاظم معاضدی و داور آن حجت‌الاسلام‌ فرج بهزاد بود.

پایان‌نامه "مصادیق قرآنی عزّت و ذلّت در صحیفه سجّادیه" دفاع شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha