طلاب از ظرفیت‌های خود در راه اعتلای اسلام و اهل بیت علیهم‌السلام بهره ببرند

حجت الاسلام والمسلمین ساجدی گفت: طلاب کار فرهنگی و پژوهشی خود را قدر بدانند و از ظرفیت‌های خود در راه اعتلای اسلام و اهل بیت علیهم‌السلام بهره ببرند.

 بهگزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علکیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در همایش طلیعه حضور طلاب خواهر جدیدالورود مدارس علمیه خواهران استان فارس به وظایف طلبگی اشاره کرد و گفت: از آنجا که طلاب سربازان امام زمان (عج) می باشند، رسالت سنگینی را در مسیر طلبگی عهده دار هستند.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که "عالمان امت من سنگر نشینان امت من هستند" بیان کرد: طلاب سربازان امام زمان (عج) هستند و هرکس به طلاب نگاه ویژه داشته باشد امام زمان (عج) نگاه ویژه به او خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس خاطرنشان کرد: در جامعه نگاه ها و رفتارها با خانم های محجبه متفاوت شده و این کار فرهنگی را سخت تر کرده است، ولی طلاب کار فرهنگی و پژوهشی خود را قدر بدانند و از ظرفیت های خود در راه اعتلای اسلام و اهل بیت علیهم السلام بهره ببرند.

وی افزود: شما طلاب قدردان باشید که بعد از سال‌ها هنوز در جبهه حق حضور دارید و به شکلی زندگی کنید که در هنگام مرگ امام زمان(عج) برای از دست دادن یک سرباز خود غصه دار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha