گردهمایی  بسیجیان فاطمی برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین غفاری کارشناس مسائل مذهبی بیان کرد: دشمن بالاترین مقام زن یعنی مادری را نشانه گرفته است.

به ‌گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، گردهمایی بسیجیان فاطمی با اجتماع دختران حاج قاسم با حضور ویژه خانواده شهدای اهل سنت و تشیع و به همت طلاب مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و حوزه مقاومت حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) شهر فاضل آباد برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین ایوب غفاری، امنیت و اقتدار موجود در کشور را به برکت رهبری‌ حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و حضور همیشه در صحنه بسیجیان و رشادت‌های شهدای عزیزمان دانست.

وی افزود: اگرچه اغتشاشات اخیر بسیار ناراحت کننده بود و جوانان زیادی در مسیر دفاع از ارزش های انقلاب به مقام والای شهادت رسیدند اما چهره خائنانه برخی از مدعیان دفاع از انقلاب و ایران را نمایان کرد.

کارشناس مسائل مذهبی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه اصلاح جامعه با اصلاح زنان آن جامعه امکان پذیر است، بیان کرد: اگر چه زنان نیمی از جامعه آماری را تشکیل می‌دهند، در واقع بر کل جامعه آماری اثرگذار هستند.

وی ادامه داد: از این رو، دشمنان اسلام تمرکز توطئه های خود را حول زنان قرار داده‌اند و بزرگترین مقام زن یعنی مادری را متزلزل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام غفاری با بیان این مطلب که اگر تا دیروز بر این باور بودیم که دشمن پشت درب خانه است، اما امروز با گوشی‌های همراه دشمن درون رختخواب ما رسوخ کرده است، افزود: دشمن توطئه کشف حجاب بانوان را در سر می‌پروراند اما امثال این اجتماعات و بصیرت و آگاهی در این زمینه، نقشه‌ها و توطئه‌های شوم آنان را بر ملاء می‌کند و مشت محکمی بر دهان آنان خواهد بود.

در حاشیه مراسم با اهداء شاخه گل به خانواده شهداء از مقام آنان تجلیل بعمل آمد و ضمن یادآوری بزرگداشت شهدای مظلوم فلسطین، همسر شهید امنیت علی سروانی بخشی از وصیت نامه سردار سلیمانی را قرائت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha