اجرای طرح ملی بینات در حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران از اجرای طرح ملی بینات در حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفت‌وگویی از اجرای طرح ملی بینات در حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این طرح پیش‌تر در استان‌های یزد و گلستان برگزار شد.

وی افزود: این طرح با محوریت طلاب جوان متهعد انقلابی(سفیران رضوان) حوزه های علمیه خواهران و با استفاده از ظرفیت صاحبان ذهن فعال و زبان گویا(اقناع و انگیزه بخشی) و جریان های حلقه های میانی هنری رسانه ای(گروه سازی، توانمندسازی و عملیات) برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: مأموریت این طرح تسریع در «ترویج گفتمان حرکت عمومی در بین طلاب خواهر و جامعه»، «ارتقاء جایگاه و اعتبار حوزه های علمیه و طلاب خواهر در جامعه» و «اقبال عمومی و افزایش پذیرش حوزه های علمیه خواهران» است.

وی «ظرفیت یابی و ظرفیت سازی ۴۸۰ نفر به عنوان صاحبان ذهن فعال و زبان گویا (حلقه میانی گفتمان ساز)»، «ظرفیت یابی و ظرفیت سازی ۴۸۰ نفر به عنوان حلقه میانی هنر و رسانه» و «ساماندهی حداقل ۱۰ درصد از طلاب خواهر( ۱۵ هزار نفر) جهت ایفای نقش در شبکه سفیران رضوان» را از اهداف طرح ملی بینات برشمرد.

حجت الاسلام بهشتی پور همچنین به راهبرد اصلی این طرح اشاره کرد و گفت: «ترویج گفتمان حرکت عمومی و اقناع و انگیزه بخشی طلاب خواهر برای پیوستن به گروه های سفیران رضوان با استفاده از ظرفیت صاحبان ذهن فعال و زبان گویا»، «شکل گیری، گسترش و تقویت گروه های سفیران رضوان با استفاده از ظرفیت حلقه های میانی هنری ـ سانه ای» و «نگهداشت و تقویت شبکه سفیران رضوان با استفاده از ظرفیت دفتر پشتیبانی و مراکز و مؤسسات تخصصی» از راهبردهای این طرح است.

گفتنی است، این طرح قرار است در حوزه های علمیه خواهران ۲۸ استان تحت مدیریت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شود که در این دور از روز سه شنبه ۰۷ آذرماه ۱۴۰۲ به مدت ۶ روز در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی هر استان ۲ روز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha