همکاری و تعامل حوزه‌های علمیه خواهران و سازمان بهزیستی در اجرای قانون جوانی جمعیت

مدیرکل شبکه‌سازی و راهبری فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران از همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی ـ تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با سازمان بهزیستی در اجرای قانون جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آقای مرتضی برگستان مدیرکل شبکه‌سازی و راهبری فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به نشست مشترک معاونت فرهنگی ـ تبلیغی این نهاد با سازمان بهزیستی، از اجرای بند ب و پ ماده ۲۳ قانون جوانی جمعیت از طریق همکاری و تعامل حوزه خواهران و بهزیستی خبر داد.

وی با اشاره به جلسه مشترک دو سازمان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رجبی معاون محترم فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران و خانم دکتر موسوی معاون محترم فرهنگی اجتماعی سازمان بهزیستی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، این جلسه را پربار خواهد و به مصوبات این جلسه اشاره کرد.

مدیرکل شبکه سازی و راهبری فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: در این جلسه ضمن بررسی و معرفی ظرفیت‌های طرفین جهت همکاری های گسترده، درخصوص کیفیت و کمیت این همکاری ها توضیحاتی ارائه شد.

وی با اشاره به حضور مدیرکل تهذیب و تربیت معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران و مدیرکل امور مرکز نگهداری کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی در این جلسه و شرح و تفصیل وظایف و مأموریت های ادارات نسبت به بسترسازی جهت تعامل هر چه بیشتر و بهتر این دو سازمان ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: به زودی از طریق امضای توافقنامه ملی در سطح معاونت های هر دو سازمان شرایط بهتری جهت همکاری برای هر دو مجموعه فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha