حضرت فاطمه زهرا(س) مبیّن و مفسّر آیات قرآن هستند

استاد مدارس علمیه شهر اراک گفت: برای دست‌یابی به ابعاد شخصیت و ساحل دریای معرفت حضرت زهرا (س) باید به قرآن کریم و احادیث معصومان(ع) مراجعه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به همت طلاب مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) اراک، مراسم شهادت حضرت زهرا(س) با حضور خانم رفعت سادات طباطبایی استاد مدارس علمیه شهر اراک در این مدرسه برگزار شد.

خانم طباطبایی گفت: در انتخاب ها و دو راهی ها باید به اهل بیت علیه السلام بخصوص حضرت زهرا(س) مراجعه کنیم و انتخابی داشته باشیم که خداوند راضی تر است زیرا رضایت حضرت زهرا(س) حول رضایت خداوند است .

وی بیان کرد: استفاده بسیار خوب از فرصت ها ما را رشد می دهد و در مسیر زهرایی شدن تکامل میدهـد.

طباطبایی خاطر نشان کرد: برای دستیابی به ابعاد شخصیت و ساحل دریای معرفت حضرت زهرا(س) باید به قرآن کریم و احادیث معصومان علیهم السلام مراجعه کنیم.

استاد حوزه خواهران تصریح کرد: شخصیت وجودی حضرت فاطمه زهرا(س) مبیّن و مفسّر آیات قرآن است و حتی در برخی موارد عمل‌کرد آن‌حضرت موجب نزول آیات قرآن شده است.

وی افزود: سوره انسان در شأن امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نازل شده است و همچنین در آیه مباهله حضرت فاطمه زهرا(س) تنها مصداق زنان همراه پیامبر اکرم (ص) برای مباهله بود.

طباطبایی در پایان اظهار کرد: ابعاد شخصیت والای حضرت‌زهرا(س) بسیار گسترده و وسیع است که تنها با تأمل و تفکر عمیق می‌توان به گوشه‌ای از شخصیت و فضائل آن‌حضرت پی برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha