مأیوس‌سازی یکی از سیاست‌های رسانه‌ای دشمن پس از انقلاب بوده است

معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(سلام‌الله‌علیها) گرگان امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده را کلید اساسی مشکلات جامعه دانست و گفت: سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن در سال‌های پس از انقلاب، همواره بر مایوس‌سازی مردم و جوانان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم طاهره قربعلی در نشست بصیرتی «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» که با حضور طلاب، کارکنان و اساتید مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(سلام‌الله‌علیها) گرگان برگزار شد، بیان کرد: بیانیه گام دوم ترسیم کلی از گذشته، حال و آینده است.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی آغازگر عصر جدید در عالم بوده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی در زمانی که جهان میان شرق و غرب مادی تقسیم شده بود، با قدرت ظهور و بروز کرد.

معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(سلام‌الله‌علیها) گرگان ادامه داد: برای برداشتن گام‌های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت.

خانم قربعلی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی ایران، جهان دوقطبی آن روز به جهان سه قطبی تبدیل و با سقوط جماهیر شوروی، تقابل دوگانه جدید اسلام و استکبار، پدیده جهان معاصر و کانون توجه جهانیان شد.

وی افزود: اگر قدرت عظیم ایمان و انگیزه الهی و رهبری آسمانی امام(ره) نبود؛ تاب‌آوری ملت در برابر خصومت، شقاوت و توطئه استکبار امکان‌پذیر نمی‌شد.

استاد حوزه به برکات بزرگ انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران، حرکت رو به جلو کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی از تغییرات ایران پس از انقلاب اسلامی است.

خانم قربعلی با بیان این که ایران مقتدر امروز همانند آغاز انقلاب با چالش‌های توطئه مستکبران روبرو است، افزود: تفاوت معناداری در رویارویی انقلاب اسلامی و استکبار از آغاز انقلاب تا به امروز است؛ چالش با آمریکا بر سر حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیا است.

وی نیروی انسانی مستعد، مؤمن و کارآمد را از مهم‌ترین ظرفیت‌های امیدبخش کشور برشمرد و گفت: جمعیت جوان کشور فرصت ارزشمندی برای کشور است که هیچ اندوخته مادی با آن قابل مقایسه نیست.

معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(سلام‌الله‌علیها) گرگان امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده را کلید اساسی مشکلات جامعه دانست و تصریح کرد: سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن در سال‌های پس از انقلاب، همواره بر مایوس‌سازی مردم و جوانان بوده است.

وی نخستین و مهم‌ترین وظیفه جوانان مومن انقلابی را جهاد تبیین در زمینه امیدآفرینی در جامعه برشمرد و تاکید کرد: جوانان باید در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و پرورش دادن نهال امید به آینده در میان جامعه پیشگام باشند و ترس و ناامیدی را از خود و دیگران دور کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha