امام خامنه‌ای نقش بی‌بدیلی در عرصه تولید علم و پژوهش کشور دارند

حجت الاسلام اسماعیلی به نقش رهبر معظم انقلاب در میزان رشد علمی کشور اشاره کرد و گفت: امام خامنه‌ای نقش بی‌بدیلی در عرصه تولید علم و پژوهش کشور دارند و با تیزبینی، درایت و ایستادگی ایشان و جامعه علمی یک رستاخیز علمی در دهه‌های اخیر در کشور شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در گفت‌وگویی با تبریک هفته تحقیق و پژوهش، اظهار داشت: تحقیق و پژوهش برای پیشرفت یک جامعه و رسیدن به قله‌های رفیع، لازم و ضروری است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به نقش رهبر معظم انقلاب در میزان رشد علمی کشور اشاره کرد و گفت: امام خامنه‌ای نقش بی‌بدیلی در عرصه تولید علم و پژوهش کشور دارند و با تیزبینی، درایت و ایستادگی ایشان و جامعه علمی یک رستاخیز علمی در دهه‌های اخیر در کشور شروع شد.

وی عنوان کرد: کشور ما در برخی علوم رتبه اول و یا در رتبه‌های برتر دنیا قرار دارد و از همه مهم تر بسیاری از این علوم با صنعت پیوند خورده و محصولات راهبردی و دانش بنیان ایران نیز در سطح جهانی مطرح شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در ادامه به آینده‌نگری مقام معظم رهبری نسبت به حرکت‌های نرم افزاری و تولید علم اشاره کرد و گفت: این جایگاه علمی علی‌رغم همه تحریم‌ها به دست آمده و در اواسط دهه هفتاد به بعد که حضرت آقا از حرکت‌های نرم افزاری و تولید علم سخن می‌گفتند رخ داد، در حالی که برخی از سر بی‌اطلاعی و برخی هم مغرضانه می‌گفتند نمی‌توانیم، اما رهبر معظم انقلاب فرمودند ما می‌توانیم و امروز این پیشرفت علمی را به چشم می‌بینیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha