کرمانشاه، یزد، لرستان، کرمان و البرز پیشگام در تشکیل پرونده مبلغان عمومی

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: با اجرای طرح تشکیل پرونده مبلغان عمومی، استان های کرمانشاه، یزد، لرستان، کرمان و البرز در این طرح پیشگام هستند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین آرش رجبی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران در گفت وگویی اظهار داشت: با اتمام تشکیل پرونده تبلیغی برای تعدادی از مبلغان خواهر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، امکان عملیات‌های تبلیغی هماهنگ فراهم شد.

وی با بیان این که این مبلغان که از میان فارغ‌التحصیلان فعال ۵ استان کشور انتخاب شدند، افزود: این فراد پس از ثبت‌نام در رویداد و تأیید از سوی مدیریت‌های استانی وارد مراحل ارزیابی شده و تشکیل پرونده خواهند داد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: مبلغان منتخب ۵ استان کرمانشاه، یزد، لرستان، کرمان و البرز به عنوان استان‌های پیشگام در این طرح باید علاوه بر موفقیت در مصاحبه‌ی تعیین صلاحیت‌های عمومی تبلیغ و کسب نمره‌ی لازم در ارائه‌ی منبر، گواهی دوره‌های پیش‌نیاز تبلیغ را نیز اخذ کنند.

وی با بیان این که از میان مبلغان ثبت‌نام شده، تعدادی موفق به تکمیل پرونده و اخذ کد تبلیغی شده و تعدادی هم در مراحل تکمیل اطلاعات پرونده در سامانه و یا پشت سرگذاشتن مراحل ارزیابی هستند، خاطرنشان کرد: برخی از مبلغان خواهر دارای شرایط نیز از گذارندن دوره‌های تمهیدی معاف شدند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی در پایان بیان داشت: این مبلغان بعد از تکمیل فرآیندهای این طرح، در سامانه نجم نشان مبلغ را اخذ خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha