۹ دی ماه تبلور بصیرت و ایمان مردم نسبت به انقلاب است

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به لزوم گرامی داشت ۹ دی، خاطرنشان کرد: ۹ دی ماه تبلور بصیرت و ایمان مردم نسبت به انقلاب است این روز هیچ وقت فراموش شدنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر صبح امروز در جمع کارکنان شرکت کشتی سازی صدرا  به مناسبت حماسه ۹ دی با اشاره به لزوم گرامی داشت ۹ دی خاطر نشان کرد: ۹ دی ماه تبلور بصیرت و ایمان مردم نسبت به انقلاب است و دست های زیادی تلاش کردند ۹ دی در کشور به فراموشی سپرده شود اما مردم خود به اهمیت این روز واقفند و این روز هیچ وقت فراموش شدنی نیست.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بر شمردن اضلاع فتنه ۸۸ تاکید کرد: ضلع نفاق داخلی مهمترین ضلع حوادث ۸۸ بود که شرایط را برای تحریم های ظالمانه و  سخت دشمنان بر مردم فراهم کرد.

اسماعیلی با اشاره به لزوم شناخت جریان نفاق در کشور  و لزوم تحقیق و شناخت این جریان از صدر اسلام افزود: در حوادث صدر اسلام و بعد از آن این نفاق است که میدان دار فتنه هاست.

امام جمعه موقت بوشهر فتنه گری را نشان استیصال و بیچارگی دشمنان در برابر ملت ایران دانست و بیان داشت: این درماندگی و ضعف دشمن، حاصل ایستادگی مردم در کنار امام و شهدا و ماندن در کنار ولایت فقیه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه با تاکید بر تعمق در شیوه رهبری حضرت امام خامنه ای گفت: با رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای به زودی ایران اسلامی بر اوج قله پیشرفت خواهد ایستاد و جنایتکاران عالم به دست مستضعفین نابود خواهند شد.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با تشکر از تلاش های دولت، خواستار توجه بیشتر به وضعیت معیشتی مردم شد و بیان کرد:  تسهیل زندگی برای مردم عزیز را باید در صدر برنامه ها قرار داد و همه جانبه از آنان حمایت کرد که این ملت به گفته حضرت امام از ملت صدر اسلام (حجازو عراق) بهتر هستند و ما هر آنچه داریم از این امت خداجو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha