دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تغییر هویت زن مسلمان است

سردار کوشکی گفت: حضرت زهرای مرضیه(س) مقتدای مادران و همسران شهدا بودند که توانستند چنین سختی هایی را تحمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی حوزه علمیه خواهران استان فارس، سردار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس فارس در اولین گردهمایی مادرانه با عنوان حیات معنوی خانواده فاطمی گفت: نقش الگو و اسوه بودن حضرت زهرا(س) در انقلاب اسلامی یکی از مباحثی است که برای استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی لازم است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در این سال ها با ۲۸ نبرد دشمن مواجه بود که در همه آنها پیروز بودیم در دنیای امروز اگر قدرتمند نباشیم زیر سلطه مستکبرین قرار می گیریم و راه دیگری غیر این وجود ندارد و به برکت مجاهدت مادران و همسران شهدا به نقطه ای رسیده ایم که دشمن جرات تعدی به این کشور را ندارد.

سردار کوشکی اظهار داشت: حضرت زهرای مرضیه(س) مقتدای مادران و همسران شهدا بودند که توانستند چنین سختی هایی را تحمل کنند و در جبهه هر جایی که گره به کار می افتاد اولین نامی که به ذهنمان می آمد نام مبارک حضرت زهرا(س) بود و عنایت این بانوی بزرگوار موجب پیروزی ما می شد.

وی تاکید کرد: گفتمان مقام معظم رهبری در مورد جایگاه زن را باید انعکاس داد چرا که دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تغییر هویت زن مسلمان است و در مقابل توطئه دشمن وظیفه ما جهاد تببین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha