برگزاری همایش همسران همساز به مناسبت بیست سالگی مرکز نشر هاجر

مدیرعامل مرکز نشر هاجر از برگزاری همایشی به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ زن و خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و معرفی دستاوردهای بیست ساله مرکز نشر هاجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، احمد شایان‌فر، مدیر عامل مرکز نشر هاجر در گفت‌وگویی با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که می فرمایند «تعلیم و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، در شمار اصلی‌ترین کارهایی است که بایستی انجام بگیرد»، اظهار داشت: همایش همسران همساز با موضوع مقام شامخ زن و خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی به مناسبت بیست سالگی نشر هاجر برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران، خانم ظهیری دبیر ستاد راهبری زن و خانواده و حجت الاسلام والمسلمین تراشیون کارشناس تربیتی و مهارت های زندگی سخنرانی خواهند کرد.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با بیان این که در این همایش از کتاب همسران همساز که یکی از پرفروش‌ترین کتاب ها با موضوع زن و خانواده در نمایشگاه بین المللی کتاب ١۴٠٢ بود نیز رونمایی خواهد شد، ادامه داد: این همایش ساعت ۹ تا ۱۲ روز دوشنبه ١٨ دی ماه ١۴٠٢ در سالن همایش مجتمع شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کل کشور، سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می شود و به صورت زنده نیز از تلویزیون اینترنتی کتاب به آدرس https://tv.ketab.ir/ پخش خواهد شد .

شایان فر در پایان گفت: در حاشیه این همایش مسابقه «کتاب همسران همساز» نیز برگزار می شود که علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به سایت مرکز نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir/ مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha