اجلاسیه مؤسسین و هیئت امناء مدارس علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

اجلاسیه مؤسسین و هیئت امناء مدارس علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان با حضور مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اجلاسیه مؤسسین و هیات امناء مدارس علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان با حضور مسئول محترم دبیرخانه شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران کشور حجت الاسلام والمسلمین هاشمی و مدیرکل برنامه و بودجه شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران کشور آقای حسینی‌نژاد و اکثریت مؤسسین، اعضاء هیئت امناء، مدیران مدارس و همکاران مدیریت استانی در مدرسه فاطمه معصومه «علیهاالسلام» زاهدان در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰جهت هم‌اندیشی و بیان شرح وظایف هیئت امنا مطابق با برنامه پنج ساله برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین عرب خالص مدیر مدارس علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خالصانه مؤسسین و اعضاء هیئت امناء مدارس، با اشاره به نقش مهم هیئت امناء در مدارس، بر حمایت و مشارکت بیشتر اعضاء هیئت امناء در جلسات ماهانه و حل مسائل آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مالی و ... مدارس تاکید کرد.

در ادامه نمایندگان مؤسسین، هیئات امناء، مدیران و اساتید بعد از ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در مدارس، به بیان مشکلات و مسائل مدارس پرداخته و درخواست های خویش را بیان کردند.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران کشور ضمن تشکر از برگزاری اجلاس فوق، به وظایف شورای سیاست‌گذاری شامل(حمایت و پشتیبانی از حوزه ها، نظارت بر حوزه ها، هدایت و راهبری در سطح کلان) اشاره کرد و با بیان این که حوزه یک مکان مردم نهاد بوده و بایستی از ظرفیت های مردمی غافل نشویم حتی اگر اندک باشد، به نقش مؤثر مؤسسین و اعضاء هیئات امنا در حمایت و پشتیبانی از مدارس علمیه خواهران تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha