انتخابات پرشور برای کشور امنیت آفرین است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: حضور مردم در انتخابات، اقتدار، اتحاد و شوکت کشور را به رخ دشمنان می‌کشاند و امنیت آفرین است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در جمع کارکنان منطقه دوم نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقش و حضور مردم در انتخابات را یک وظیفه و حق برای آحاد جامعه دانست و تأکید کرد: انتخابات و حضور مردم در ایران اسلامی مظهر اقتدار و مردم سالاری دینی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: حضور مردم در انتخابات اقتدار، اتحاد و شوکت کشور را به رخ دشمنان می‌کشاند و امنیت آفرین است.

وی با اشاره به اینکه دلسرد کردن مردم توطئه همیشگی دشمنان است، تصریح کرد: توطئه دشمنان در دلسرد کردن مردم این است که مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور نداشته و نسبت به سرنوشت کشور بی اهمیت باشند.

امام جمعه موقت بوشهر، پایین بودن مشارکت‌های مردم در انتخابات را از خواسته دشمنان دانست و بیان کرد: اگر بخواهیم خواسته دشمنان محقق نشود باید در انتخابات ۱۱ اسفند و پای صندوق‌های اخذ رأی حضور حداکثری داشته باشیم و اگر حضور ضعیف باشد قطعاً دشمنان برای جامعه اسلامی ناامنی ایجاد می‌کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی، انتخابات را در متن دین اسلام دانست و تأکید کرد: انتخابات در آموزه‌ها و احکام اسلامی قرار دارد و حضور در انتخابات ضمن نشان دادن اقتدار حکومت، اعتبار، ابهت و احترام کشورها به جامعه اسلامی افزایش می‌دهد و همه وظیفه دارند در این مظهر اقتدار، مشارکت حداکثری داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تأکید بر حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم و مبارزه با گرانی قیمت کالاها و بیکاری گفت: باید زمینه نقش‌آفرینی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و ناکامی دشمنان و افزایش اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha