کسب رتبه اول حوزه علمیه خواهران خوزستان در بخش سئو/ امروز سلاحی که باید به دست بگیریم، سلاح قلم است

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: امروز سلاحی که باید به دست بگیریم، سلاح قلم است تا بتوانیم در این جنگ شناختی و مجازی که ذهن همه ما را درگیر خود کرده است حضوری مؤثرتر داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم فاطمه کبری متولیان، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران در دومین اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران خوزستان در سال ۱۴۰۲ در اهواز، اظهار داشت: خدا را شاکرم که در سالروز ولادت امام جواد(ع) و ایام مبارک ماه رجب مهمان استان خوزستان هستم و امیدوارم با توشه ای پر از خیر و برکت از این استان به ستاد برگردم.

وی با بیان این که وضعیت پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان وضعیت مطلوبی است، افزود: هنوز تا رسیدن به هدف چشم انداز سال ۱۴۱۴ حوزه های علمیه خواهران کشور که مرجعیت علمی حوزه علمیه خواهران در موضوعات بانوان، خانواده و کودک است، فاصله داریم که می بایست گام های بلندتر و استوارتری را در مباحث پژوهشی برداریم.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به مجاهدت بی مثال مردم خوزستان در هشت سال جنگ تحمیلی، ادامه داد: امروز سلاحی که باید به دست بگیریم، سلاح قلم است تا بتوانیم در این جنگ شناختی و مجازی که ذهن همه ما را درگیر خود کرده است حضوری مؤثرتر داشته باشیم. اگر باور کنیم ادامه جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی است، می بایست سلاح مناسب به دوش بگیریم و با آگاهی و پژوهش به مقابله دشمن برویم.

وی در جمع مدیران و معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران خوزستان خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران خوزستان در بخش سئو، رتبه اول کشوری را کسب کرده است و استان های دیگر برای آموزش، از اساتید این استان بهره مند می شوند.

خانم متولیان با بیان این که راهبری علمی و در نهایت مرجعیت علمیِ حوزه های علمیه خواهران، الزامات و اقتضائاتی دارد تصریح کرد: بی تردید این مرجعیت علمی، با حرکت توانمند و پرقدرت در مسیر برنامه پنج ساله و چشم انداز ترسیم شده محقق خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران در پایان اظهار داشت: هشتمین همایش کشوری با مجوز ISC، با موضوع ملزومات، سازوکارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان ان شاءالله بزودی در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha