جشن فرشته‌ها برای ۷۰۰ دانش آموز در قشم برگزار شد

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) قشم گفت: جشن فرشته‌ها(تکلیف) ۷۰۰ نفر از دانش آموزان دختر در قشم، با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران استان هرمزگان، خانم مریم ماهوتیان، معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) از برگزاری مراسم معنوی و پرطراوت جشن فرشته‌ها(تکلیف) ۷۰۰ نفر از دانش آموزان دختر در قشم، با حضور حجت‌ الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه این شهرستان و جمعی از معلمان در مصلی امام علی (ع) برگزار شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول سلام الله علیها اشاره کرد: در این مراسم که ۷۰۰ دختر دانش مکلف پایه سوم ابتدایی ۱۲ مدرسه دولتی و غیر دولتی سطح شهر قشم و طولا و خانواده‌های آنان حضور داشتند.

جشن فرشته‌ها برای ۷۰۰ دانش آموز در قشم برگزار شد

وی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله شعرخوانی، اجرای دکلمه و نمایش با محتوای دستورالعمل های دینی برای افراد مکلف برگزار و به همراه  یک جلد کلام الله مجید از طرف دفتر امام جمعه این شهرستان به تمامی دختران اهدا شد.

خانم ماهوتیان افزود: جشن تکلیف آغازی شیرین برای عبادت، بندگی و تربیت معنوی است که بهترین لحظه های به یادماندنی را برای استقبال از تکالیف الهی به ارمغان می آورد.

وی اظهار داشت: سن تکلیف نقطه عطفی برای ورود انسان به مرحله جدیدی از زندگی است، این جشن آشنایی دانش آموزان با وظایف و تکالیف الهی، ترویج فرهنگ دینی و توسعه عفاف و حجاب است.

جشن فرشته‌ها برای ۷۰۰ دانش آموز در قشم برگزار شد

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول سلام الله علیها اظهار در پایان داشت: بچه ها به شکرانه این روز باشکوه دو رکعت نماز به درگاه خدا به صورت نمادین اقامه کردند و  این مراسم با همکاری دفتر امام جمعه قشم، آموزش، پرورش قشم و مدرسه علمیه ریحانه الرسول سلام الله علیها شهرستان قشم برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha