شرکت مردم در انتخابات یک ضرورت و عامل اقتدار کشور است

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: با توجه به وقایع چند ماه گذشته و جنایت مستکبران در غزه و حمله تروریستی کرمان امروز شرکت در انتخابات یک ضرورت است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام‌ احمد عبداللهی نژاد، مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان در گفت‌وگویی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات، اظهار داشت: با توجه به وقایع چند ماه گذشته و جنایت مستکبران در غزه و حمله تروریستی کرمان، امروز شرکت در انتخابات یک ضرورت است.

وی انتقام ایران از تروریست‌ها را یادآور شد و افزود: آینده روشن است، انتخابات پرشور برگزار می‌شود و همه دنیا انگشت حیرت به دهان خواهند گرفت.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان با اشاره به مقلب القلوب بودن خداوند، تصریح کرد: خداوند همیشه در لحظات آخر به کمک مردم مستضعف خواهد آمد.

وی توطئه‌های دشمنان را یادآور شد و گفت: دشمن همیشه راهکارها و موانعی را ایجاد می‌کند تا به هدف خود برسد و امروز برای عدم حضور متدینین برنامه‌ریزی کرده است.

حجت‌الاسلام عبداللهی نژاد ادامه داد: در تمام ۴۵ سال انقلاب متدینین همیشه در صحنه بوده‌اند و امروز دشمن این قشر مؤمن را نشانه گرفته و با ایجاد شبهات می‌خواهد این افراد را تحت تأثیر قرار دهد.

وی استفاده دشمنان از شبهات دینی را مطرح و خاطرنشان کرد: استفاده از شبهات دینی از زمان فرعون رواج داشته و قرآن به‌صورت صریح به این قصه در آیه ۲۶ سوره غافر اشاره‌کرده و این توطئه جدید نیست.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان تأکید کرد: طلاب خواهر که جمعیت عظیمی در کشور را تشکیل داده‌اند و در کانون خانواده هستند می‌توانند در مقابل این شبهات بایستند و اجازه رواج آن را ندهند.

وی در پایان شرکت مردم در انتخابات را عامل اقتدار کشور دانست و گفت: با شرکت پرشور مردم، رئیس‌جمهور و وزیر خارجه می‌توانند با اقتدار از مواضع انقلاب و  نظام که همان مواضع اسلام ناب و در مسیر ظهور امام زمان(عج) است، در جهان دفاع کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha