هیئت امناء، امین حوزه های علمیه هستند

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران گفت: هیئت امنا، امین حوزه علمیه هستند و این امین بودن تنها در اداره حوزه نیست بلکه در امور اخلاق، فرهنگ، تربیت و سایر موضوعات نیز تسری دارد و به کلام دیگر امین امام زمان عج هستند.

به گزارش پایگاه خبری و سانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا، معاون  امور حوزه علمیه های علمیه خواهران کشور در نشست با هیئت امنای حوزه علمیه خواهران اصفهان، اظهار داشت: خدای متعال وعده نصرت می دهد به کسی که ناصر دین خدا شود و نصرت و امداد  دین خدا یک فریضه است.

وی با بیان اینکه یاری کردن دین خدا به صراحت در قرآن آمده است، افزود: خدواند در قرآن تقاضای یاری دینش را از انسان دارد و کسانی که وارد عرصه امداد دین خدا شوند از حمایت او برخودار خواهند شد.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور ادامه داد: بدون شک امروز حوزه های علمیه پادگان امام زمان(عج) است و نیروها برای ترویج قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام در جامعه تربیت می‌شوند.

وی با اشاره به جایگاه هیئت امناء، افزود: خدای بزرگ من و شما را در این عرصه امتحان کرده است تا امداد دین خدا باشد و سبک بال به میدان عمل آمدید.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا اظهار کرد: یاری کردن دین خدا تنها در امور مالی نیست بلکه هر کسی طرح و ایده و فکری نو دارد نیز می تواند یاری گر دین خدا باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هیئت امنای حوزه های علمیه نقشی مهم و بی بدیل را در عرصه اداره مدارس دارند و علت موفقیت حوزه ها نیز کار جمعی و گروهی است که باید به آن باور عمیق داشته باشیم.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: هیئت امنا، امین حوزه علمیه هستند و این امین بودن تنها در اداره حوزه نیست، بلکه در امور اخلاق، فرهنگ، تربیت و سایر موضوعات نیز تسری دارد و به کلام دیگر امین امام زمان(عج) هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha