انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی است

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین حجت الاسلام رضا کاظم لو امروز در دیدار با کادر و اساتید حوزه علمیه کوثر گفت :تدریس اساتید حوزه نباید فقط محدود به کتاب باشد استاد حوزه باید برای تربیت و تهذیب طلبه برنامه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در دیدار با کادر و اساتید حوزه علمیه کوثر گفت: تدریس اساتید حوزه نباید فقط محدود به کتاب باشد استاد حوزه باید برای تربیت و تهذیب طلبه برنامه داشته باشد.

حجت الاسلام کاظم‌لو در ادامه با اشاره به روایت پیامبر اسلام بیان کرد:برتری عالم به عابد هفتاد درجه است و بین هر درجه آن اگر اسبی با سرعت بدود هفتاد سال طول می کشد و این برتری به خاطر این است که عالم بدعت هایی را که شیطان پدید می‌آورد می شناسند و مردم را آگاه میکند ولی عابد فقط مشغول عبادت است و از آنها خبر ندارد.

وی  افزود: بحث دیگری که در این زمان خیلی اهمیت دارد بحث انتخابات است و همه ما در قبال آن مسئولیت داریم و باید عزم خود را جزم کنیم تا مردم را به حضور حداکثری دعوت کنیم چون انتخابات عالی ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی است و انتخابات یک فرصت است فرصتی برای چرخش نخبگانی که توسط مردم صورت میگیرد و نتیجه کاهش مشارکت به خطر افتادن امنیت ملی و همصدا شدن با دشمن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha