پیام تبریک مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا»

۱۲ بهمن سالروز ورود مسرت بخش و تاریخی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی است و دهه مبارک فجر، ‌سرآغاز طلوع جمهوری اسلامی ایران و تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگ زرینی را در بیداری همه انسان‌های آزاده عالم ورق زد و فریاد بیداری و آزادی از  استبداد و استکبار  را به گوش جهانیان رساند.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه فجری بر پیکره تاریک هر ظلم و جوری بود که به فروغ و روشنایی ایمان، شرق و غرب عالم را در هم نوردید.

نهال این انقلاب انسان‌ساز، از آغاز تا به اکنون به برکت خون میلیون‌ها مردان و زنان جان بر کف به درختی تناور و ریشه‌دار مبدل شد که ثمره‌ی مقدسش مجاهدت و پایمردی انسان‌های غیوری است که در طوفان حوادث در مقابل استکبار جهانی ایستادند.

در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برکت تعالیم انقلابی و اسلامی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، رهبری حکیمانه و فرزانه مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی)، پایمردی و جان‌فشانی مردمی آگاه و مجاهد در تجلی آموزه‌های ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب رهبر فرزانه، در قرن  حاضر هستیم.

اینجانب ضمن عرض تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، شهدای والامقام و ایثارگران دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم،  فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجرآفرینان و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

از درگاه خداوند رحمان، سرافرازی و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مسألت می‌نمایم.

مجتبی فاضل
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha