راهپیمایی و انتخابات دو رویداد مهم و سرنوشت‌ساز پیش روی ملت ایران است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در هجدهمین جلسه اخلاق و نشست شورای اداری مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد در سال ۱۴۰۲، راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند دو رویداد مهم و سرنوشت ساز پیش روی ملت ایران عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام محمد کارگر شورکی، در جمع کارکنان حوزه  علمیه خواهران یزد ضمن گرامیداشت ماه رجب، بیان کرد: اکنون بیش از نیمی از ماه رجب گذشته است، خوشا بحال کسانی که از این ماه رحمت حداکثر استفاده را برده اند، امیدواریم خداوند متعال توفیق استفاده حداکثری از این ماه را به همه ما عنایت بفرماید.

وی در ادامه به دو رویداد مهم که در پیش روی کشور می باشد اشاره و گفت: در روزهای آینده دو رویداد مهم وسر نوشت ساز در پیش رو است، یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات ۱۱ اسفند است؛ دهه مبارکه فجر از ۱۲ بهمن آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد، روزهایی است  که در سال ۵۷ هجری شمسی سرشار از تحولات بزرگ در این کشور است، از جمله حضور تاریخی امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن و استقبال بی نظیر مردم از ایشان و حوادث و رشادت های مردم ایران در این ده روز که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اضافه کرد: اکنون بهترین فرصت برای شناخت اهداف انقلاب اسلامی و نشر این اهداف بین جوانان و نوجوانانی است که آن دوران را درک نکرده اند، باید به تمام معنی و جهاد گونه انقلاب اسلامی ، واهمیت آن را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی افزود: نگاه دقیق و روایت صحیح از وضع کشور قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گواه این است که پیشرفت های زیاد و افتخارآمیزی در کشور داشته ایم، که نشان از خودباوری و جهادی و روحیه معنوی و بالای مردم عزیز ایران دارد ، امام خمینی (ره) با شجاعت و اخلاص ، با حضور و پشتیبانی مردم، عزت ،استقلال، آزادی ومردم سالاری را در زمینه های مختلف سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و... به ارمغان آورد و خداوند نیز یاری گر مردم ایران بوده است.

حجت الاسلام کارگر شورکی تصریح کرد: آنچه که مسلم است حضور  مردم در صحنه های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب باعث شد دشمنان ایران  اسلامی به اهداف خود نرسد وتوطئه های آنها یکی پس دیگری خنثی شود و تا زمانی هم که حضور مردم در همه عرصه های انقلاب پر رنگ باشد باز هم دشمنان ایران اسلامی، شکست خواهند خورد واز این جهت است که حضور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن مهم است.

وی در ادامه افزود: رویداد دیگر بسیار مهم ، بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که از اهمیت زیادی برخوردار است؛ دشمن سعی دارد با تبلیغات دروغین خود و مایوس کردن مردم از حضور حداکثری در انتخابات ایران جلو گیری کند و از هم اکنون تبلیغات وسیعی در این زمینه شروع کرده است.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: انتخابات فرصت خوبی برای انتخاب کردن توسط خود مردم است تا بهترین افراد برای تصدّی این دو جایگاه مهم در کشور انتخاب شوند چرا که هر دو انتخابات نقش به سزا و کلیدی در سرنوشت مردم و اقتداراین کشور دارد و لذا نباید به راحتی از این موضوع مهم گذشت، باید هم خودمان در این انتخابات شرکت نمائیم و هم با جهاد تبیین و روشن نمودن ابعاد این دو جایگاه و میزان اثر گذاری آن بر سرنوشت جامعه ، مردم را به حضور پرشور در این آزمون الهی دعوت کنیم و بدانیم حضور در عرصه انتخابات یک وظیفه الهی ، شرعی  و ملی است، امیدواریم بار دیگر مردم با حضور حماسی و حد اکثری خود، دشمنان و بد خواهان این کشور را نا امید و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب نمایند تا باردیگر به اشتباه نیافتند و محاسبات غلط راجع به این کشور نداشته باشند.

در پایان این جلسه ، هر کدام از معاونین به مسائل روز مدارس استان پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha