پیام تبریک مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان به مناسبت عید مبعث

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان به مناسبت عید مبعث پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران/ هرمزگان، خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان به مناسبت عید مبعث پیام تبریک صادر کردند که به شرح زیر است: 

«إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق»

از غار حرا نوری در جهان تابید تا پیغام احمد به گوشِ جانِ جهانیان برسد.

خاتم پیامبران از سلسله منادیان رحمت و وحدت الهی است که با تعالیم انسان‌ساز قرآن، راه سعادت و تکامل را برای بشریت ترسیم کرد و پیام‌آور صلح، مهر، تواضع و همه ارزش‌هایی است که جهان امروز به آن نیاز دارد.

 بیست وهفتم رجب المرجب یادآور حادثه درخشانی است که بشریت به برکت آن از بند تاریکترین جاهلیت‌ها آزاد و گام در راه فطرت و فضیلت گذاشت. در این روز بود که آفتاب مبعث پیامبر نور و رحمت، از کوه حرا بر تمامی بشریت طلوع کرد و یگانه مسیر تعالی را بر جویندگان حقیقی هدایت، آشکار نمود. در این روز خجسته، نشاطی روح افزا بر عالم هستی دمیده شد و نیکوترین خصلت‌های اخلاقی در برابر آدمیان نمایان گردید. چنانکه مقام معظم رهبری درباره عظمت این روز می فرمایند: 'روز مبعث بی شک بزرگترین روز تاریخ بشر است.'

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت عید بزرگ مبعث امید آن را دارم که سالروز نزول خلعت نبوی بر دوش مبارک حضرت محمد مصطفی(ص)، بر امت اسلامی، ملت ایران، حوزه‌های علمیه بخصوص جامعه‌ی بزرگ حوزه‌های علمیه خواهران و بانوان کشور با پیروی از راه نورانی آن پیامبر عظیم‌الشأن و با درس آموزی از مکتب آسمانی ایشان و نیز بهره گیری از فروغ تابناک امامت و ولایت که استمرار راستین رسالت پیامبری است، بیش از پیش در جهت اهداف بلند اسلام مجاهدت نموده و ادامه دهنده راه، روش و سنت آن پیامبر عظیم‌الشأن باشند.

راضیه سلطان عباسی ندوشن

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان هرمزگان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha