حضور پرشور طلاب اردکانی در حماسه بیست و دوم بهمن

همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اردکان در کنار اقشار دیگر مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم فاطمه ابراهیمیان مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)اردکان  با اشاره به لزوم شرکت در حماسه بیست و دوم بهمن گفت : جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیعتی مجدد با آرمان‌های انقلاب  است و آرمانهایی چون استقلال، آزادی، عدالت، مردم سالاری دینی، حکومت اسلامی، که چهل سال پیش ملت ایران برای تحقق آن انقلاب خود را آغاز کرد و به ثمر رساند و امروز نسل چهارم انقلاب اسلامی همچنان بر آن عهد بزرگ ملت ایران ایستاده است.

وی تصریح کرد : حضور مردم در راهپیمایی‌ها یکی از عوامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است و دشمنان، همراهی و اعتقاد مردم به نظام و انقلاب را در این مناسبت‌ها ارزیابی می‌کنند، بنابراین طلاب به همراه خانواده خود پابه پای مردم با حضور پرشور خود، مشتی محکم بر دهان یاوه گویان زد.

خانم ابراهیمیان در پایان خاطر نشان کرد: حضور با شکوه در راهپیمایی میثاقی مجدد با آرمان های امام راحل (رحمه الله علیه) و رهبری و نشان پاسداشت خون شهدای انقلاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha